Grønland Helsesenter A/S .

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo

Siste vurderinger av Grønland Helsesenter A/S .

språkbarriere

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Dårlige språkkunnskaper gjorde kommunikasjonen vanskelig. Hun hadde også dårlig kjennskap til diagnostisering og behandling av det jeg var der for.

Bra

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Marco er flink lege anbefales sterkest. Han lyttes og finner fort låsninger som er relatert problemene en har.

Anbefales ikke

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Marko har vært fastlegen til meg og min familie i flere år og vi alle er svært misfornøyde.Han er veldig flink til å skjelle ut andre og kritisere/krangle om alt og ingenting.
Når man tar prøver hos en annen og svarene skal til Marko for eventuelt videre oppfølgning så har jeg aldri fått beskjed av han ,selv om når noe er galt. Jeg gikk rundt i 2 måneder uten å vite at jeg hadde kritisk lave verdier på vitaminer og høye lever verdier.Han vil ha deg inn og ut av kontoret raskest mulig.Man føler seg ydmyket og er nesten på gråten når man er på vei ut.
Heldigvis har vi byttet lege.

forferdelig dårlig

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Han har ikke respekt for pasienter . Fra min 2år lang erfaring med han, jeg kom på at penger betyr alt for han

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Jeg hadde samme fastlege i 20 år og var nødt til å bytte da han gikk ut i pensjon. Jeg kviet meg til å bytte lege og valgte Angela fordi jeg bodde i nærheten av kontoret hennes slik at det var praktisk. Endte opp med å bli storfornøyd! Jeg har 100% tillit til henne ettersom hun har bevist seg å være både kompetent og effektiv. Føler meg også godt ivaretatt - hun er grundig, har alltid tatt meg på alvor og har rett og slett vært snill med meg fra første stund. Fikk min første gynekologiske undersøkelse av henne for litt siden, noe jeg tidligere har vært veldig ukomfortabel med, men hun gjorde en strålende jobb, og det var null problem! Har også ofte fått time på dagen.