Grønland Helsesenter A/S .

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo

Siste vurderinger av Grønland Helsesenter A/S .

Lite tillitsfull

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Kviet meg for å bytte fastlege, men etter å ha lest litt blandede tilbakemeldinger her så tok jeg en sjanse på Angela. Det angrer jeg på. Forståelse for psykisk sykdom er lik 0, og jeg ble utspørt på en veldig ubehagelig og uproff måte, og bare fortalt at «nei sånn er det jo ikke». Jeg har gått til psykolog i 3 år i min hjemby, men Angela klarte ikke å få meg henvist til DPS i Oslo fordi hennes vurdering av meg var for dårlig. Kom dit en gang kun for resept, og da jeg kom på apoteket så hadde de ikke fått noe resept. Ringte opp og ba de fikse det, de sa det skulle fikses i løpet av dagen, men resepten kom aldri. Stoler ikke på at hun kan hjelpe meg med noe som helst, og etter bare to besøk så ser jeg meg nødt til å bytte i tilfelle jeg alvorlig skulle trenge hjelp, for det får jeg ikke her. Legekontoret er også veldig uhyggelig og de ansatte i skranken smiler ikke.

Skulle fått inn positive sekretærer!

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Noe som er bra, er at det ofte ikke er altfor lang ventetid. Hyggelig ansatt som tar blodprøver.
De som tar telefonen og som jobber i skranken oppleves uhyggelige, ikke hjelpsomme og uinteressert i å finne en løsning. Der skulle de fått inn noen medfølende og serviceinnstilte folk!
Synes dessverre ikke å ha fått god avklaring eller oppfølging av Dr. Audo i en lengre sykdomsperiode.

Dårlig lege

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Hei, hun forstår ikke om hva hun skal gjøre møt sin pasienter og veldig sint porsjon, jeg har vært hos henne flere ganger nuten om å finne en løsning.

Katastrofe lege

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Legen som bryr seg ikke om pasienten sin i det hele tatt. Barna var der men han har aldrig brydd seg om dem. Forferdelig.

fornøyd

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

En god lege forstår all slags sykdom alvorlig for å hjelpe til med hvor mye han kan være fornøyd med kommunikasjonen og de ansatte som er der.Dette er min nye lege, og jeg håper å fortsette å ha en så positiv mening av ham.