Grønland Helsesenter A/S .

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo

Siste vurderinger av Grønland Helsesenter A/S .

Katastrofe lege

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Legen som bryr seg ikke om pasienten sin i det hele tatt. Barna var der men han har aldrig brydd seg om dem. Forferdelig.

fornøyd

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

En god lege forstår all slags sykdom alvorlig for å hjelpe til med hvor mye han kan være fornøyd med kommunikasjonen og de ansatte som er der.Dette er min nye lege, og jeg håper å fortsette å ha en så positiv mening av ham.

språkbarriere

Lege: Angela Mansor Audo Skrevet

Dårlige språkkunnskaper gjorde kommunikasjonen vanskelig. Hun hadde også dårlig kjennskap til diagnostisering og behandling av det jeg var der for.

Bra

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Marco er flink lege anbefales sterkest. Han lyttes og finner fort låsninger som er relatert problemene en har.

Anbefales ikke

Lege: Marko Radosav Milanovic Skrevet

Marko har vært fastlegen til meg og min familie i flere år og vi alle er svært misfornøyde.Han er veldig flink til å skjelle ut andre og kritisere/krangle om alt og ingenting.
Når man tar prøver hos en annen og svarene skal til Marko for eventuelt videre oppfølgning så har jeg aldri fått beskjed av han ,selv om når noe er galt. Jeg gikk rundt i 2 måneder uten å vite at jeg hadde kritisk lave verdier på vitaminer og høye lever verdier.Han vil ha deg inn og ut av kontoret raskest mulig.Man føler seg ydmyket og er nesten på gråten når man er på vei ut.
Heldigvis har vi byttet lege.