Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av Storgaten Legeklinikk

Dyktig, tillitsvekkende og profesjonell

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har hatt Palle som fastlege i snart fem og bare hatt behov for konsultasjon få ganger, men da i akutte og alvorlige situasjoner. Jeg har opplevd Palle som profesjonell, respektfull og tillitsvekkende. Han tar mine problemer er på alvor, uten å være påtatt medlidende. Han er tålmodig, men stiller konstruktive konfronterende spørsmål. Han snakker klingende dansk, og sekretæren hans er noe mangelfull i norsk, men så lenge man takler språkbarrieren er Palle Drøjsbjerg en lege jeg vil gi mine varmeste anbefalinger.

Tillitsvekkende

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Palle Drøjsbjerg har vært min fastlege gjennom snart 20 år. Jeg har heldigvis sjelden hatt behov for å konsultere ham, men de gangene jeg har vært hos ham, har han alltid vist interesse for min helse ut over det jeg har kommet for. Nå flytter jeg til en annen landsdel og må beklageligvis bytte fastlege. Mange takk, Palle!

Rolig og kunnskapsrik

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har nå Hatt Palle som Fastlege i 3,5 år, aldri vært noe problem, det virker som om at han vil pasientene sine det beste, og gjør jobben sin ut ifra dette. Et annet plus er tilgjengelighet, har aldri måtte vente mere end maks 1dag og dette syntes jeg er veldig bra

Dyktig og punktlig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har hatt Drøjsbjerg som fastlege i snart 20 år, og har ingen planer om å skifte. Du får time rast, og kommer presis inn. Drøjsberg er faglig dyktig, og prøver ut ulike medisiner til vi finner det som funger best. Både han og legesekretæren er hyggelige.

Sjokkerende dårlig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Palle snakker vanskelig dansk og prøver ikke engang snakke norsk. Resepsjonisten (og sykepleier? Hun som tar blodprøver) snakker knapt engelsk og ikke norsk. Klarer ikke gjøre seg forstått eller forstår meg. Palle er uhøflig, ubehagelig og kjefter gjerne på deg for det ene eller det andre. De kan kun motta kontanter eller mCash, fordi Palle tror staten tar penger om han bruker kortterminal. Han leste tilbake fra journalen min fra første møte og hadde skrevet det motsatte av hva jeg hadde sagt. Trodde kanskje ikke på meg? Uklart. For det er som sagt vanskelig å forstå han. Var innom for å fornye diabetes resepter fordi jeg var tom, men han nektet å skrive ut mer enn en engangsresept, selv om jeg går til diabetes spesialist jevnlig som tar alle avgjørelser på det området. For å være vanskelig. Så nå bytter jeg (etter to legebesøk) for å finne en fastlege som er mer opptatt av meg enn om han har rett. Sjokkerende opplevelser, etter å ha gått til jevnlig fastlege før Palle med diabetes i over 10 år.