Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storgaten Legeklinikk

ikke-eksisterende lege

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg valget ham fordi han hadde utrolig masse ledige plasser og selv om jeg leste kommentarene om ham. Nå forstår jeg, at kommentarene var sanne og hvorfor han hadde så mange ledige plasser.
Jeg kan bare si, om man nekter å lære å bruke PC- da må man pensjonere seg!
Jeg prøvde å kontakte ham og få time for ganke mange lange måneder. Skrev e- konsultasjoner, beskjeder - alt var ignorert, det er umulig å bestille time, på sin side du kan bare velge ønskelig time, jeg valget, men aldri fikk noe svar, det var umulig å kontakte på telefon også!
Etter jeg prøvde hardt å kontakte han og fikk masse problem på grunn av jeg måtte besøke en fastlege og kunne ikke i lang tid, byttet jeg fastlege til en ny.

Håpløs fastlege

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Hverken lege eller resepsjonist kan hverken norsk eller engelsk. Er utlending selv og er sjokkert over at et fastlegekontor har lov til å være så dårlig på kommunikasjon.

Ingen elektronisk helsejournal, ingen elektroniske resepter, alt foregår på papir.

Telefontid fra 10 til 12, 3 ganger i uka, totalt 6 timer - umulig å oppnå kontakt utenfor dette tidsrommet.

Flink og ryddig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har kronisk sykdom. Mange pasjenter med min sykdom opplever at det kan ta år å bli diagnostisert korrekt og få riktig behandling. Etter innledende prøver var Palle ganske sikker på diagnosen allerede innen jeg ble henvist til spesialist for utredning. Viste seg å være spot on. Diagnostisert på mindre enn fire måneder inkl. ventetid hos spesialist og har siden fått bra oppfølgning. Litt upraktisk med resept og sykemelding på papir, men det ordner seg. Svært kvalifisert, men stiller også krav til deg som pasjent. Hvis man er reell får man også reell behandling.

Saklig og flink

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har gått til Dr.Drøjsbjerg i i alle fall femten år, og opplever ham som trygg, kunnskapsrik og villig til å gå i dybden. Han har en tørr, sær humor og kan være vanskelig å forstå i sitt danske, men det som teller for meg er at jeg er trygg, at legen tar seg tid og husker deg fra gang til gang.

En svært dårlig opplevelse. Styr unna!

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Fraråder Palle Drøjsberg på det sterkeste. Jeg var regelrett sjokkert etter å ha besøkt ham to ganger. Den første gangen var han sur og krass, og den andre gangen begynte han å kjefte høylytt fordi jeg hadde misforstått en beskjed fra sekretæren, som ikke snakker verken norsk eller engelsk.

Sekretærens språkproblem gjør kommunikasjon på telefon håpløst. Kontoret framstår uhygienisk, med skitne kaffekopper stående mellom sprøyter og annet materiell. At man ikke kan betale med kort, øker opplevelsen av at ting er uproft. Jeg skiftet fastlege etter to besøk.

Jeg er ingen vanskelig pasient, og har ellers fine møter med norsk helsevesen. Men Palle Drøjsberg mangler både interesse og respekt for de han er ment å hjelpe.