Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Storgaten Legeklinikk

En svært dårlig opplevelse. Styr unna!

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Fraråder Palle Drøjsberg på det sterkeste. Jeg var regelrett sjokkert etter å ha besøkt ham to ganger. Den første gangen var han sur og krass, og den andre gangen begynte han å kjefte høylytt fordi jeg hadde misforstått en beskjed fra sekretæren, som ikke snakker verken norsk eller engelsk.

Sekretærens språkproblem gjør kommunikasjon på telefon håpløst. Kontoret framstår uhygienisk, med skitne kaffekopper stående mellom sprøyter og annet materiell. At man ikke kan betale med kort, øker opplevelsen av at ting er uproft. Jeg skiftet fastlege etter to besøk.

Jeg er ingen vanskelig pasient, og har ellers fine møter med norsk helsevesen. Men Palle Drøjsberg mangler både interesse og respekt for de han er ment å hjelpe.

lege og sekretær snakker uforståelig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Ringte for å bestille time, når jeg sa grunnen forsto ikke sekretæren det, og hva han sa var uforståelig for meg. Jeg har byttet lege straks. Hold dere i Danmark og Thailand hvis dere ikke kan språket. Alle andre som flytter utenlands må modifisere seg!

Arrogant, trenger logoped

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Dansk lege som ikke har lært seg å snakke norsk enda. Har ikke mulighet å få elektroniske resepter hos han, kun på papir. Dette er meget upraktisk.
Får inntrykk av at han vil ha deg ut så raskt som mulig, uten å lytte til deg...

Uprofesjonelt

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg opplevde hele møtet som uprofesjonelt. Ineffektiv lege som brukte nesten hele timen på å skrive journal, og det var ikke lov å avbryte ham for å spørre om mer enn det ene problemet. Spurte også om å lukke igjen døra inn til kontoret, men fikk ikke lov fordi han var for varm, dermed kunne jeg ikke si noe privat fordi sekretæren satt rett utenfor.

Legen er dansk og språkbarrieren burde egentlig ikke vært et problem, men om man spør om han kan gjenta det han sier for å få et utfyllende svar, nekter han å si det igjen.

Det ble også tatt blodprøver som jeg pleier å bli svimmel av, da dro sekretæren frem et liggeunderlag slik at jeg kunne ligge i gangen der andre pasienter går forbi. Og da jeg sa at det gikk fint uten, kom legen ut for å se og ristet oppgitt på hodet.

Samlet vurdering: fraråder på det sterkeste å gå hit. Byttet fastlegen med det samme etter timen.

Ro,trygghet og faglig dyktig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har hatt min første time hos denne legen. Fikk umiddelbart et godt inntrykk..en lege med egen ro,faglig dyktighet og godt fokus på diagnostisering.
Et sted man føler seg godt ivaretatt, og opplever en egen behagelig ro, og en som bruker god tid på undersøkelse uten å stresse.
Førsteinntrykket gir mine varmeste anbefalinger.