Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av Storgaten Legeklinikk

Uprofesjonelt

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg opplevde hele møtet som uprofesjonelt. Ineffektiv lege som brukte nesten hele timen på å skrive journal, og det var ikke lov å avbryte ham for å spørre om mer enn det ene problemet. Spurte også om å lukke igjen døra inn til kontoret, men fikk ikke lov fordi han var for varm, dermed kunne jeg ikke si noe privat fordi sekretæren satt rett utenfor.

Legen er dansk og språkbarrieren burde egentlig ikke vært et problem, men om man spør om han kan gjenta det han sier for å få et utfyllende svar, nekter han å si det igjen.

Det ble også tatt blodprøver som jeg pleier å bli svimmel av, da dro sekretæren frem et liggeunderlag slik at jeg kunne ligge i gangen der andre pasienter går forbi. Og da jeg sa at det gikk fint uten, kom legen ut for å se og ristet oppgitt på hodet.

Samlet vurdering: fraråder på det sterkeste å gå hit. Byttet fastlegen med det samme etter timen.

Ro,trygghet og faglig dyktig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har hatt min første time hos denne legen. Fikk umiddelbart et godt inntrykk..en lege med egen ro,faglig dyktighet og godt fokus på diagnostisering.
Et sted man føler seg godt ivaretatt, og opplever en egen behagelig ro, og en som bruker god tid på undersøkelse uten å stresse.
Førsteinntrykket gir mine varmeste anbefalinger.

Forferdelig lege

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Vil nevne for dere at denne legen virker ikke bry seg noenting om sine pasienter. Sånn opplevde jeg det.
Resepsjonisten kan ikke norsk, og det kan ikke Palle heller.

Kommer du 5 minutter for sent til timen og du ringer og sier ifra sier Palle at man ikke får timen likevel.

Verste jeg har vært med om.

Jeg skal ALDRI ha han som lege igjen. Anbefaler absolutt IKKE denne legen.

Dyktig, tillitsvekkende og profesjonell

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har hatt Palle som fastlege i snart fem og bare hatt behov for konsultasjon få ganger, men da i akutte og alvorlige situasjoner. Jeg har opplevd Palle som profesjonell, respektfull og tillitsvekkende. Han tar mine problemer er på alvor, uten å være påtatt medlidende. Han er tålmodig, men stiller konstruktive konfronterende spørsmål. Han snakker klingende dansk, og sekretæren hans er noe mangelfull i norsk, men så lenge man takler språkbarrieren er Palle Drøjsbjerg en lege jeg vil gi mine varmeste anbefalinger.

Tillitsvekkende

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Palle Drøjsbjerg har vært min fastlege gjennom snart 20 år. Jeg har heldigvis sjelden hatt behov for å konsultere ham, men de gangene jeg har vært hos ham, har han alltid vist interesse for min helse ut over det jeg har kommet for. Nå flytter jeg til en annen landsdel og må beklageligvis bytte fastlege. Mange takk, Palle!