Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av Storgaten Legeklinikk

Pallemann

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Pallemann er dansk og en underlig skrue. Aldri en kjedelig konsultasjon!
Han er dyktig og grundig og følger meg godt opp. Relasjonen til Palle er selvsagt profesjonell, men den føles personlig.

En fastlege å anbefale

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har hatt Palle som fastlege i 4 år nå, og er veldig fornøyd. Nøler ikke med å henvise videre hvis det er noe han er i tvil om. Han er å anbefale.

Ikke veldig fornøyd

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Spurte ved hver konsultasjon under svangerskap om jeg hadde tatt fostervannsprøve, til tross for at jeg ikke var over 38 år... I Danmark er grensen lavere - det ble jeg fortalt like ofte. En gravid kvinne trenger ikke å få servert ytterligere bekymringer.
Dessuten mislikte jeg sterkt at han fant det viktigere å hente seg en kopp kaffe enn å lytte til meg i en meget vanskelig livssituasjon. Jeg byttet fastlege samme dag.

Opplevde han dog som dyktig og grundig med barn.

En saklig og god lege

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har hatt PGD som fastlege noen år og jeg synes han er effektiv, direkte og rask. Han tar gode veloverveide avgjørelser og er grei å ha en god dialog med. Skal du ha en god fastlege som holder til sentralt så kan jeg anbefale Dr Palle :)

Jeg er i trygge hender

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har brukt PGD som fastlege i snart ti år. Han er personlig og direkte, og rask til å sende meg til spesialister ved behov for det. Jeg kjenner meg i trygge hender.