Storgaten Legeklinikk

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av Storgaten Legeklinikk

Forferdelig lege

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Vil nevne for dere at denne legen virker ikke bry seg noenting om sine pasienter. Sånn opplevde jeg det.
Resepsjonisten kan ikke norsk, og det kan ikke Palle heller.

Kommer du 5 minutter for sent til timen og du ringer og sier ifra sier Palle at man ikke får timen likevel.

Verste jeg har vært med om.

Jeg skal ALDRI ha han som lege igjen. Anbefaler absolutt IKKE denne legen.

Dyktig, tillitsvekkende og profesjonell

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har hatt Palle som fastlege i snart fem og bare hatt behov for konsultasjon få ganger, men da i akutte og alvorlige situasjoner. Jeg har opplevd Palle som profesjonell, respektfull og tillitsvekkende. Han tar mine problemer er på alvor, uten å være påtatt medlidende. Han er tålmodig, men stiller konstruktive konfronterende spørsmål. Han snakker klingende dansk, og sekretæren hans er noe mangelfull i norsk, men så lenge man takler språkbarrieren er Palle Drøjsbjerg en lege jeg vil gi mine varmeste anbefalinger.

Tillitsvekkende

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Palle Drøjsbjerg har vært min fastlege gjennom snart 20 år. Jeg har heldigvis sjelden hatt behov for å konsultere ham, men de gangene jeg har vært hos ham, har han alltid vist interesse for min helse ut over det jeg har kommet for. Nå flytter jeg til en annen landsdel og må beklageligvis bytte fastlege. Mange takk, Palle!

Rolig og kunnskapsrik

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Har nå Hatt Palle som Fastlege i 3,5 år, aldri vært noe problem, det virker som om at han vil pasientene sine det beste, og gjør jobben sin ut ifra dette. Et annet plus er tilgjengelighet, har aldri måtte vente mere end maks 1dag og dette syntes jeg er veldig bra

Dyktig og punktlig

Lege: Palle Gert Drøjsbjerg Skrevet

Jeg har hatt Drøjsbjerg som fastlege i snart 20 år, og har ingen planer om å skifte. Du får time rast, og kommer presis inn. Drøjsberg er faglig dyktig, og prøver ut ulike medisiner til vi finner det som funger best. Både han og legesekretæren er hyggelige.