Legekontoret Eleonora Brodwall AS

Bjørnstjerne Bjørnsonsplass 1 0340 Oslo

Siste vurderinger av Legekontoret Eleonora Brodwall AS

Effektiv

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen men samtidig ikke.
Her føler jeg at jeg blir tatt vare på, jeg kan si hva jeg mener om en sak, og hva jeg selv føler at jeg trenger. Ja, hun har utdannelsen i medisin, men til syvende og sist er det min kropp. Jeg føler jeg blir tatt på alvor når jeg er der og at hun er tilstedet i samtalen og undersøkelsene

Ekstremt treg

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Jeg har mast på en henvisning i flere måneder, og purret 3-4 ganger. Hun lover og lover, men det skjer ingenting. Nå orker jeg ikke mer. Jeg må kunne stole på at jeg får den hjelpen familien min og jeg trenger!
Jeg var fornøyd i en periode, men nå er tilliten svært svekket. Nå vil jeg bytte fastlege!

Hun er hyggelig nok, sekretæren er hjelpsom. Det er helt greit å komme i kontakt med kontoret. Men det hjelper ikke når man ikke lenger har tillit

Ikke fornøyd

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i mange av beskrivelsene under. Min opplevelse er at denne fastlegen ikke er oppdatert, henviser til private aktører fremfor offentlige, skriver uriktige opplysninger i journal og bruker ekstremt lang tid på å viderehenvise der det er nødvendig. Klarer dessverre ikke å formulere seg godt nok skriftlig, for å få andre aktører til å forstå diagnose etc. i henvisninger og andre dokumenter. Måtte bytte fastlege for å få god nok legehjelp.

Engasjert og dyktig

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Har hatt Brodwall som fastlege i over 20 år. Hun har alltid fulgt opp alt fra kroniske til akutte plager.
Tar seg tid, og er hyggelig.
Kan varmt anbefales.

Hyggelig og kunnig

Lege: Eleonora Brodwall Skrevet

Eleonora er en veldig hyggelig person og virker kunnig i sitt fag. Hun tar deg og dine problemer på alvor og du kjenner deg i trygge hender.

Legesekretæren Veronika er også veldig hyggelig og tar seg alltid tid.

Det er ikke stressende å komme dit men det å få akutt-tid og telefontid er ikke like lett.