Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga Helsesenter

Fraværende

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Har hatt Hansson som fastlege i 3-4 år, men har kun møtt henne personlig ved kanskje to av ti besøk. Hun har fraværende i lengre perioder av gangen uten noen forklaring fra senteret. Har vært hos 3 ulike vikarer og har hatt varierende opplevelser med dem, men hadde ønsket en fast lege som kunne følge meg opp bedre da jeg blant annet har hatt en del arbeidsrelaterte psykiske plager og søvnvansker i denne perioden.

Tilstede og oppmerksom

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dag Otto er en fastlege jeg har lite å utsette på.
Han tar seg seriøst, og følger deg rask opp. Kleppe har en trygghet og ro som gjør det behagelig og lett å ta opp store og små ting, enten det er digitalt, eller på legesenteret.
Anbefaler å bruke meldingsfunksjonen på Helsenorge eller bestille e-konsultasjon over video for smertefri kontakt med Dag Otto, da resepsjonen på legesenteret er så fraværende at det er pinlig.

Omskjæring

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Vi tok omskjæring hos legen Madadi og var kjempe fornøyd med det. Vi følte vi var i trygge hender, han hadde omskjæring vår 2 andre gutter og nå en nyfødt på 4 uker. Han er snill og tilstede hvis man har spørsmål ang operasjon. Veldig veldig dyktig og hyggelig.

Flink og profesjonell - anbefales på det varmeste

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Jeg har Juned som fastlege, og er virkelig fornøyd. Han er flink, kunnskapsrik, profesjonell og imøtekommende, og jeg anbefaler han på det varmeste. Man får også raskt time. Han er også fastlege for vår nyfødte datter, og også for små barn er han svært god med mye erfaring (Juned er fast barnelege ved helsestasjonen i bydelen en gang i uken). Hadde ikke nølt med å velge Juned som fastlege (for både voksen og barn).

Aldri møtt fastlegen

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Byttet fastlege til Therese da jeg flyttet, men har aldri truffet henne. Jeg har derimot vært hos flere forskjellige vikarer, som for det meste har vært hyggelige og flinke, men det kan ikke erstatte å ha én person som kan følge deg opp over tid. Jeg kommer nå til å bytte lege, kun på grunn av dette. Legesenteret virker bra, og de som tar blodprøver og slikt har vært hyggelige og flinke. Jeg har full forståelse for at også leger kan være i permisjon, men jeg savner informasjon om hvor lenge det skal være. Nå har det gått flere år, og jeg har altså fortsatt ikke sett det som skal være min fastlege.