Vålerenga Helsesenter

Telefonnummer22 68 20 5522 68 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av Vålerenga Helsesenter

God lege, horribel legesenter

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Legen er god og hygglig men sentret er en katastrofe.
Normal vente tid på telefon: Øver 2 timmer.
Gick til sist ner til legesentert (medans jag var i kø) før att få ordnat en time.

Uhygienisk

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Gir et litt uhygienisk inntrykk på grunn av klær. Gått i samme t-skjorten hver gang jeg har vært innom i sommer.

Anbefaler at han går i hvit frakk, så man ikke automatisk sjekker om han har renset neglene

Kan lite gynekologi

Effektiv og flink.

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Rask, effektiv og flink. For første gang har jeg faktisk følt meg bedre direkte etter legebesøk. Kan han gjøre noe der og da så gjør han det.
Veldig fornøyd.

God lege, men "aldri" til stede

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Therese har fremstått som en veldig god lege de få gangene har sett henne de siste årene - hun har vikar etter vikar etter vikar... Etter å ha vært borte i flere omganger, har hun nå vikar for vikaren, og det skal komme en ny vikar i slutten av august, fikk jeg nylig oppgitt etter 9 minutters ventetid på telefon. Umulig å forholde seg - en fastlege skal kunne følge deg opp. Nå bytter jeg fastlege til en som er mer stabil og tilstedeværende.

Holder ikke mål

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Legen er alltid forsinket og her må man ha god tid og ikke ha andre avtaler dagen man har time. Sist ble jeg på legekontoret i 2 timer. Opplever at legen ikke har respekt for andres tid og han har heller ikke respekt for deg som pasient, men henviser deg til andre og sender deg rundt som en pakkepost istedet for å prøve å lytte og finne en løsning selv. Avbryter hele tiden når man prøver å forklare hva som er galt, kjefter, virker sur og irritert. Har ingen samarbeidsevner og liker nok ikke pasienter som er syke? Jeg er alvorlig kronisk syk og er avhengig av en lege som vil samarbeide og som kan lytte og vise litt empati. Legen er dyr, men du får ingenting igjen for pengene. Bytte ble løsningen for meg.