Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga Helsesenter

Aldri møtt fastlegen

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Byttet fastlege til Therese da jeg flyttet, men har aldri truffet henne. Jeg har derimot vært hos flere forskjellige vikarer, som for det meste har vært hyggelige og flinke, men det kan ikke erstatte å ha én person som kan følge deg opp over tid. Jeg kommer nå til å bytte lege, kun på grunn av dette. Legesenteret virker bra, og de som tar blodprøver og slikt har vært hyggelige og flinke. Jeg har full forståelse for at også leger kan være i permisjon, men jeg savner informasjon om hvor lenge det skal være. Nå har det gått flere år, og jeg har altså fortsatt ikke sett det som skal være min fastlege.

Dyktig fastlege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Jeg har hatt ham siden jeg var 15 år. Han er en dyktig og god lytter. Jeg har sett at han setter fokus på både det fysiske og psykiske helsen i forhold til andre fastleger jeg har hatt. Han tar seg tiden for å høre på deg og avbryter ikke unødvendig. Han prøver sitt beste hver gang jeg har et problem og alle de gangene fikk jeg den hjelpen jeg trengte. I forhold til servicen fra resepsjonen så er den helt elendig. De svarer veldig vanskelig på telefonen eller ikke i det hele tatt.

Utålmodig lege

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Iram vil ikke høre på mine tilbakemeldinger og overkjører meg fullstendig. Jeg har vært syk noen måneder etter en ulykke, og de eneste tilbakemeldingene jeg får er at jeg må begynne å jobbe igjen. Det er ingenting jeg heller vil enn å jobbe, men jeg er ikke frisk nok ennå og blir fysisk syk av det. Jeg har forsøkt i flere omganger nå og gitt opp hver gang, allikevel er det eneste jeg hører at jeg må begynne å jobbe. Jeg får ingen forslag til hva jeg kan gjøre selv eller hva jeg bør og ikke bør gjøre. Jeg føler meg veldig dårlig mottatt og ikke tatt på alvor.

Klinikken er også alltid overbooket og legene må jage pasientene ut etter 2 minutter.

Flink, dyktig lege som er seriøs og jeg kan stole på.

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Tar meg på alvor, er dyktig og jeg stoler på han 100%. Han er også så presis som det går an. Hyggelig, snill og høflig.

En ubehagelig lege

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Hadde en gynekologisk undersøkelse med han en gang og jeg skulle ønske jeg var foruten. Han var alt for hardhendt og han tok ikke hensyn når jeg sa at det var vondt (jeg måtte bare finne meg i at undersøkelsen var svært ubehagelig).
Når det kommer til undersøkelse av underliv vil jeg ikke anbefale han, spesielt dersom man har i tillegg dårlige opplevelser rundt slike ting.