Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga Helsesenter

Tillitsvekkende, vennlig og grundig fastlege

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Juned har vært en super fastlege fra første stund. Jeg byttet til Juned etter en negativ opplevelse med tidligere fastlege og fikk rask og god hjelp. Han beroliget meg raskt med tanke på bekymringer om min helsetilstand, og hadde gått grundig gjennom journalen min før første konsultasjon. Han oppleves som svært trygg og kompetent og gir god oppfølging. Jeg anbefaler Juned på det varmeste.

Lite tillitvekkende

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Koronasyk ville jeg at legen skulle ringe meg. Ifølge smitte-teamet i bydelen var han informert om at jeg hadde fått viruset - han ville ta kontakt. Ifølge seg selv var han ikke informert. Uansett ringte han ikke, selv når jeg spurte ham om det, men sverget til en serie pussige mailer med unnskyldninger og spydigheter. Bl.a. kunne han ikke ringe meg fordi han ikke hadde telefonnummeret mitt, som i utgangspunktet høres ut som en unnskyldning fra før internett, og som i hvert fall ikke gjelder når både han og legekontoret har fått det tilsendt. En fastlege som ikke rekker ut en hånd til en smittet pasient som er i isolasjon, har ikke min tillit.

Tilstede og oppmerksom

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dag Otto er en fastlege jeg har lite å utsette på.
Han tar seg seriøst, og følger deg rask opp. Kleppe har en trygghet og ro som gjør det behagelig og lett å ta opp store og små ting, enten det er digitalt, eller på legesenteret.
Anbefaler å bruke meldingsfunksjonen på Helsenorge eller bestille e-konsultasjon over video for smertefri kontakt med Dag Otto, da resepsjonen på legesenteret er så fraværende at det er pinlig.

Omskjæring

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Vi tok omskjæring hos legen Madadi og var kjempe fornøyd med det. Vi følte vi var i trygge hender, han hadde omskjæring vår 2 andre gutter og nå en nyfødt på 4 uker. Han er snill og tilstede hvis man har spørsmål ang operasjon. Veldig veldig dyktig og hyggelig.

Flink og profesjonell - anbefales på det varmeste

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Jeg har Juned som fastlege, og er virkelig fornøyd. Han er flink, kunnskapsrik, profesjonell og imøtekommende, og jeg anbefaler han på det varmeste. Man får også raskt time. Han er også fastlege for vår nyfødte datter, og også for små barn er han svært god med mye erfaring (Juned er fast barnelege ved helsestasjonen i bydelen en gang i uken). Hadde ikke nølt med å velge Juned som fastlege (for både voksen og barn).

Dette er en Pluss-tjeneste.