Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av Vålerenga Helsesenter

Lite tilstede, vikarer av varierende kvalitet

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Legen har hatt mange permisjoner og det har vært mange vikarer med varierende kompetanse. Nå er det visstnok ikke ventet at Therese kommer tilbake på lengre tid og nåværende vikar framstår som uerfaren/evner dårlig å sette seg inn i den helhetlige problemstillingen. Har vurdert over tid å bytte fastlege pga stadig nye vikarer, men manglende faglig kompetanse hos ny vikar ble avgjørende for at jeg nå endelig har byttet fastlege.

Dårlig lytter

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Fikk time hos denne legen da min fastlege var i ferie, men opplevde dessverre at han ikke evnet å verken lytte eller å forstå problemstillingen som ble forsøkt presentert. Etter at han stilte spørsmål avbrøt han meg raskt, gjentatte ganger istedenfor å lytte til svaret, og framsto med det som tydelig forutinntatt og lite engasjert i å sette seg mer inn i problemstillingen. Han var veldig opptatt av tiden og ventende pasienter, og sa han ville skrive henvisningen som jeg etterspurte og at jeg skulle få den dagen etter. Dagen etter ringte han for å fortelle at han hadde ombestemt seg og ikke ville skrive avtalte henvisning allikevel, som er uprofesjonelt ikke minst med tanke på at han allerede hadde fakturert (og jeg betalt) for henvisningen.

stor skuffelse

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Veldig dårlig medisinsk behandling. Mannen min hadde hodepine i en måned, han dro til Dr. Kleppe, som uten en test sa med et smil på ansiktet at han hadde en infeksjon og sendt hjem. Etter konsultert med en annen lege, gikk han på MR og fant at han hadde et hematom!!

Bra lege

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg syns Amir er kjempeflink og lytter når man har noe problemer og henviser ved behov.

Har nå hatt Amir som fastlege de siste 4 årene og jeg er kjempefornøyd og kan varmt anbefale han som fastlege.

Tillitvekkende lege

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Tillitvekkende lege som vil gjerne hjelpe sine pasienter, streker seg langt: tar hjemmebesøk. Alltid imøtekommende og hyggelig.