Vålerenga Helsesenter

Telefonnummer22 68 20 5522 68 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av Vålerenga Helsesenter

God lege, men "aldri" til stede

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Therese har fremstått som en veldig god lege de få gangene har sett henne de siste årene - hun har vikar etter vikar etter vikar... Etter å ha vært borte i flere omganger, har hun nå vikar for vikaren, og det skal komme en ny vikar i slutten av august, fikk jeg nylig oppgitt etter 9 minutters ventetid på telefon. Umulig å forholde seg - en fastlege skal kunne følge deg opp. Nå bytter jeg fastlege til en som er mer stabil og tilstedeværende.

Holder ikke mål

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Legen er alltid forsinket og her må man ha god tid og ikke ha andre avtaler dagen man har time. Sist ble jeg på legekontoret i 2 timer. Opplever at legen ikke har respekt for andres tid og han har heller ikke respekt for deg som pasient, men henviser deg til andre og sender deg rundt som en pakkepost istedet for å prøve å lytte og finne en løsning selv. Avbryter hele tiden når man prøver å forklare hva som er galt, kjefter, virker sur og irritert. Har ingen samarbeidsevner og liker nok ikke pasienter som er syke? Jeg er alvorlig kronisk syk og er avhengig av en lege som vil samarbeide og som kan lytte og vise litt empati. Legen er dyr, men du får ingenting igjen for pengene. Bytte ble løsningen for meg.

Mindre seriøs, manglende faglig kompetanse, uinteressert

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Har hatt han som fastlege over en periode på ca ett år. Er ikke sørlig fornøyd og har derfor byttet fastlege.

Fremstår generelt som lite empatisk og uinteressert i sine pasienter. Virker stresset til enhver tid, og man føler seg ikke prioritert. Det skal sies at jeg ikke er hos legen mer enn 1-2 ganger årlig, så det skyldes ikke irritasjon på hyppig besøk.

Virker ikke veldig erfaren eller løsningsorientert og tar ikke alvorlige symptomer seriøst. Glemmer å videreformidle viktig informasjon videre til meg som pasient og oppfattes som distré.

Fremstår også som mindre faglig dyktig på flere områder, noe som mulig skyldes alder.

Anbefales ikke.

Kunnskapsrik, rolig og vennlig.

Lege: Therese Hustad Hansson Skrevet

Kunnskapsrik, rolig, vennlig, god menneskekjenner, lyttende, konstruktiv, ærlig, tydelig. Har hatt henne siden tidlig 2015, og til begge barna mine. Vålerenga legesenter er vanskelig å komme gjennom til på telefon, og hr opplevd at de har glemt å skru på igjen svarer etter lunsj, men timebestilling på sms fungerer veldig bra. Effektive på prøvetaking og tilbakemelding på prøver.

Dyktig og lyttende lege

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Han tar seg tid til deg og forsøker å finne gode løsninger. Hører etter når du prater. Stort sett punktlig.