Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga Helsesenter

Kunnskapsrik men utilgjengelig

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Har hatt stort sett positive opplevelser med Juned som lege.
Men det har vært flere ganger at jeg ikke føler meg helt tatt på alvor.
Det er ofte veldig vanskelig å få kontakt, og han bruker ofte 7 dager på å svare på el.tjeneste, som skal ta 1-3 dager.
Og når jeg først får svar, får jeg kanskje svar på et av flere spm. Det oppleves som frustrerende, og som at man ikke blir tatt på alvor. Jeg synes han er en hyggelig fyr, men jeg trenger en lege som tar helsen min på alvor, og som har tid til å behandle meg når jeg først får kontakt.

Tilfredsstillende

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

En stor fordel med legekontoret er at du kan booke time selv på Helse-Norge – du velger blant ledige dager og tidspunkt. Amir er mer tilgjengelig enn andre fastleger jeg har hatt.

Amir tar meg seriøst, og jeg blir behandlet som forventet, men han husker sjeldent hva vi snakket om sist, selv om det bare var noen uker siden.

Jeg må beregne å vente til over fastsatt tid, han er ofte forsinket selv tidlig på morgenen.

En varm og kunnskapsrik lege

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Har hatt Juned som fastlege i noen år nå, og er veldig fornøyd. Han viser alltid at han har all tid i verden til deg når du er innom, og han har god innsikt i det aller meste. Han virker betryggende, og overbevisende og tar deg på alvor. Henvisninger blir sendt raskt, og han sørger for at alt er i orden og ivaretatt før timen avsluttes. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

Styr unna dette legekontoret

Lege: Sana Saeed Skrevet

Vanskelig å få time, spesielt fysisk. Det er en del videokonsultasjoner ledig, men dette er i praksis en telefonsamtale. Denne legen er ikke på jobb fulltid og har en vikar deler av uka. Enkelte av de som jobber i resepsjonen er lite serviceinnstilte og ufine. Man blir ikke tatt seriøst. Da jeg var gravid kunne de verken teste, undersøke eller tilby oppfølging(jeg ble bedt om å ringe helsestasjonen i stedet).

Forståelsesfull og rådgivende

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dette er en person som lytter og tar seg tid til å forstå situasjonen din. Han er kunnskapsrik og forståelsesfull. Henviser riktig og følger godt opp.