Medical City, avd. Sinsenklinikken

Lørenveien 68, 3 etg 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken

Trist at leger får jobbe slik..

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Jeg har kviet meg til å dra til henne fordi jeg har ukoselige erfaringer med henne. Jeg har blitt møtt med å bli ledd av av ting som er sårt for meg å fortelle og lite forståelse i min sykehistorie. Jeg måtte ha med meg følge til en time fordi jeg ikke ville dra alene. Vi begge sto der med samme oppfatning. Det er mangel på ledige leger på Vestre Toten og jeg har derfor måtte benytte lege privat!!

Ikke bra

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler at hun ikke forstår særlig norsk når jeg snakker til henne og hun mer opptatt av å skrive, fremfor å lytte til det jeg har å si. Jeg har ved flere anledninger bedt henne lese journalen min før jeg kommer til time, men hun er ikke forberedt i det hele tatt når jeg er inne til time hos henne. Alle har vi våre gode og mindre gode dager men inntrykket mitt er, at hun generelt er litt sur og grinete og arrogant, og slik bør ikke en lege være ovenfor pasientene sine. Språkproblemer skal aldri oppstå mellom lege og pasient, siden dette kan medføre at legen ikke får med seg ting pasienten sier som kan være svært viktig for legen å vite. Får jeg muligheten, bytter jeg fastlege ved første anledning.

Dyktig lege

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav er veldig dyktig. Imøtekommende, humor og faglig svært sterk.

Jeg fikk raskt time, selv om Olav er leder og dermed opptatt noen dager i uken. De timene han har er svært bra. For noen som trenger en faglig sterk lege, men som ikke skal løpe ned dørene til legesenteret ofte så anbefaler jeg Olav på det sterkeste

......

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler meg ikke godt ivaretatt av denne legen. Aldri øyekontakt, braskete når hun utfører diverse prosedyrer, veldig rotete kontor (flyter av papirer med navn på pasienter og andre ting på pulten og over hele kontoret). Svarer ikke når man snakker til henne , og virker direkte sur! Har lovt å gi tilbakemelding pr sms flere ganger på div.prøver uten at jeg noen gang har hørt noe fra henne. Ikke å anbefale etter mine erfaringer.

Anbefaller ikke denne legen

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler man ikke blir sett eller hørt. Har ikke lest noe om meg de gangene jeg har kommet, enda jeg har bedt om det. Ser ikke på meg når jeg snakker, og vil ikke gi den hjelpen man trenger, og som en fastlege skal gi. Kritiserer også tingene som blir sakt, og ler av det som blir sakt.