Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

Fantastisk flink lege

Lege: Sigrid Wergeland Holtermann Holmen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Jeg har sjelden blitt møtt med så mye interesse og empati. Det er tydelig at hun har en virkelig interesse for faget sitt og bryr seg om pasientene sine. Føler meg veldig ivaretatt med henne som lege.

Imøtekommende og enkel å prate om problemer til

Lege: Sigrid Wergeland Holtermann Holmen Skrevet

For meg er det et par ferdigheter (ved siden av kunnskap) som er viktig hos en fastlege, hvor den viktigste er kroppsspråk og empati. Jeg som pasient skal kunne prate åpent og ærlig uten at det føles «kleint» eller at man har et tidspress. Det er kanskje det værste jeg opplever hos en lege.. Jeg hadde en tung periode i livet og Sigrid sin væremåte gjorde at jeg følte meg sett. Hun var også flikk til å følge meg opp i denne perioden.

Uten om det er det vanskelig å kommunisere med legesenteret igjennom helsenorge og telefon. Opplever at funksjoner som fornyelse av resepter og konsultasjon plutselig blir borte nå og da. Man blir som oftes ikke besvart om man skriver direkte til legesenteret, og ringer man inn møter man en sur og nedlatende helsesekretær…dessverre..

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Det verste med å flytte fra Oslo er å miste fastlege Mai-Ly. Hun er desidert den beste legen jeg har hatt, og jeg har hatt henne i 8 år.
Hun er tålmodig, kunnskapsrik, imøtekommende og varm. Jeg blir alltid tatt på alvor, får riktige henvisninger og riktig hjelp. Hun ønsker genuint at jeg skal ha det bra.
Videre er Sonja, helsesekretær på kontoret, veldig hyggelig og dyktig.
Veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått.

Engasjert og støttende

Lege: Sigrid Wergeland Holtermann Holmen Skrevet

Sigrid var til stor hjelp og støtte da jeg var på mitt mest sårbare. Jeg oppfatter henne som kunnskapsrik, engasjert, forståelsesfull og omsorgsfull. Hun er også inkluderende overfor pårørende. Hun ser hele pasienten i en større sammenheng og tilpasser behandlingen deretter. Tenk om alle fastleger kunne være som henne!

Trygg, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Mai Ly er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Hun svarer raskt på henvendelser via helsenorge.no, og tar seg god tid til deg når du er på legekontoret. Jeg opplever henne som effektiv, uten at hun stresser, og flink med mennesker. Føler meg alltid både sett og lyttet til. Anbefales på det varmeste.