Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

Strålende oppfølging

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Har vært pasient hos dr. Phuong i flere tiår og er kjempefornøyd. Selv om jeg har flyttet fra Oslo beholder jeg fortsatt han som min fastlege. Dr. Phuong kjenner og følger opp sine pasienter på en utmerket måte og samvittighetsfull. Han er flink å fange opp og tyde symptomer og er rask med henvisning videre til spesialister/sykehus. Yter mer enn man kan forventer hos en fastlege.

Tilgjengelig og høy kompetanse

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Undertegnede har brukt Phuong som fastlege i 20 år. I begynnelsen var han en nabolege. Nå reiser jeg jevnlig og gladelig fra Fornbu til Grønland for alle typer konsultasjoner, kontroller og akutte besøk. Mine epikriser er mangfoldige og godt kjente. Trenger ikke lange forklaringer. Jeg blir tatt godt imot fra forværelset og opplever god kommunikasjon - dvs jeg blir hørt og jeg får tydelige og klare beskjeder fra alle på legekontoret.

Svært dyktig og erfaren fastlege

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i over 15 år og har meget god erfaring med han.
Lett tilgjengelig, dyktig til å stille diagnose, gir meg tid og følger meg godt opp. Skaper tillit og åpenhet . Jeg vil han gi de beste anbefalinger.

Anbefaler på det sterkeste!

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Han er desidert den beste legen jeg har hatt. Dr. Phuong har lang erfaring, lytter aktivt og er genuint interessert i pasientene sine. Undersøker grundig, og henviser til spesialist og videre undersøkelser ved behov. Er flink til å samarbeide med andre deler av helseapparatet. Han er hyggelig, og ikke redd for å si hva han mener, men er alltid ryddig. Følger godt opp hvis det er noe man er urolig for, og ringer hvis det er noe. Anbefaler på det sterkeste!

Frekk

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Ringte til legekontoret og fikk en frekk beskjed om å ringe tilbake etter 10 min, å så la hun på i øret.

Har vært hos Dr. Phuong to ganger og måtte betale kontant direkte til han og ikke med bankkort i resepsjonen.
Dette er ikke et seriøst legekontor.