Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

Kommer aldri til å bytte fastlege igjen

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Mai Ly er utrolig forståelsesfull og kompetent, aldri vært mer fornøyd med en fastlege tidligere. Selv om Grønland Basar ligger et godt stykke fra der jeg bor kan jeg ikke tenke meg å bytte. Hun er veldig populær, men er det lang ventetid før ledig legetime tar hun seg tid til telefonmøter og derfor får hun 5 stjerner på tilgjengelighet også.

Arrogant

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Han hører ikke på pasienten. Dr. Nguyen tar ofte mobil midt i samtaler og trakk på skuldrene når jeg innvende mot det.

God Lege i sentrum av Oslo

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Jeg vil anbefale Mai-Ly, hun fremstår for meg som en trygg og kunnskapsrik lege.
Hun er rolig og er flink til å lytte og forklare.

10år. Anbefaler ham

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Rett på sak, humoristisk, forståelsesfull og er effektiv...selvom han tar seg tiden til å høre bør en være direkte og tydelig i hva som er galt / symptomer. Har aldri opplevd noe negativt som de andre skriver om han...Han sier sin mening...god kunnskap. Anbefaler ikke han hvis du er hypokonder og liker å besøke leger for prat...han får jobben gjort punktum! Hadde også hans bror som vikar et år, like flink og effektiv.

verste legen jeg har hatt.

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

har hatt han her i alle mine år og kan ikke tro jeg har valgt å bytte før nå. han er frekk og lite hjelpsom. om en faktist trenger hjelp og virkelig er syk får man ingen hjelp. han kan starte med å bruke lengre tid enn drøye fem minutter med sine pasienter. forståelse og medfølelse er noe som ikke ligger i hans natur.