Bertramjordet Medisinske Senter AS

Bertramjordet 25 1251 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Bertramjordet Medisinske Senter AS

En av de beste legene jeg har hatt

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Beckmann er en av de beste legene jeg har hatt, Jeg hadde lege på Holmlia senter inntil fastlegeordningen kom. Kari ble valgt pga anbefaling av andre, og jeg har aldri
angret på det!!!!!

Jeg bestiller dobbelttime dersom jeg har mange spørsmål. I og med at jeg er revmatiker med flere diagnoser er det viktig for meg at jeg har en lege som jeg kan stole på. Hun har det travelt, men likevel føler jeg at jeg er godt ivaretatt..

Turnuskandidatene som har vært der i 6 mnd, kan også benyttes..

Alle ansatte ved senteret gir god service mener jeg

lyttende,forståelsesfull og flink lege

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Kari har vært min fastlege i 15 år. Hun er veldig flink til å lytte og ta seg tid selv om det kan være fullt på venteværelset. Det kan være litt forsinkelser,men det må man nesten regne med synes jeg. Jeg flyttet fra holmlia for mange år siden,men kjører gladelig flere mil for å beholde henne som lege både til meg selv og mine to barn. Hun er veldig trygg i alt hun gjør og er veldig ydmyk i sin jobb som lege synes jeg... Hun er aldri redd for å søke informasjon hvis det er noe hun ikke vet nok om. Jeg kunne ikke vært i tryggere hender. Er alltid 10 kg lettere når jeg går derfra.

Kompetent, men for travel

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Fikk Beckmann som fastlege etter å ha flyttet til Holmlia. Inntrykket er at hun er faglig kompetent, men ALTFOR travel. Har også inntrykk av at hun er litt preget av å være lege på Holmlia, hun ser nok mye rart i løpet av en dag. Hun er og en person man enten kommer godt overens med eller ikke kommer overens med i det hele tatt. Siden jeg havner i sistenevnte kategori bytter jeg nå lege.

Veldig fornøyd

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Har hatt Beckmann som fastlege i 20 år og er veldig fornøyd. Det er travelt på legekontoret og ofte ventetid men det må man regne med tenker jeg. Aldri problem å få time og legen tar seg god tid til å lytte. Sender umiddelbart videre hvis hun mener spesialist må på banen. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg hos dr. Beckmann.

God lege

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Vil absolutt tilrå Kari som fastlege. Ho har vore fastlegen til heile familien i fleire år og gjeve oss all den hjelpa vi har trengt. Ho lyttar og forstår, er fagleg dyktig, men heller ikkje redd for å ringja etter hjelp dersom det er noko ho ikkje veit sjølv.
Har flytta frå Oslo, og har problemer med å finna nokon vi er like godt nøgde med.