Bertramjordet Medisinske Senter AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Bertramjordet Medisinske Senter AS

Litt blandet erfaring

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Første inntrykket var utrolig bra. Hun ringte hjem og jeg opplevde at hun ville at jeg skulle være trygg... I senere tid oppleves hun som litt irritert, vil ikke høre på innspill, skriver ikke ut henvisninger eller resepter som jeg finner helt kritisk og på andre siden insisterer på undersøkelser som kanskje er vanskelig å forstå nødvendigheten av.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kari Beckmann Skrevet

NN sa til meg i dag: "Gå inn på nettet og se hva andre skriver om fastlegen din"!

Jeg gjorde det og må si meg enig i både ros og "ris". Fram til siste legebesøk hadde jeg bare positive erfaringer, men ut fra det som hente da vil jeg si meg enig i de negative vurderingene. Hun var da veldig forsinket pga at en pasient trengte lang tid inne hos henne (positiv egenskap), samtidig som det var mange andre som ventet på tur. Jeg følte at hun da ikke hadde tid til meg, hun ble sint og sa noe som ikke stemte i det hele tatt. Jeg ble veldig skuffet, men kommer likevel til å fortsette hos henne fordi de positive egenskapene betyr så mye for meg sett i forhold til den ene negative opplevelsen jeg har hatt. Husk vi kan alle ha dårlige dager! Det er lenge siden følgende ble sagt: "Den som selv er "ren", kan kaste den første sten"!

Fantastisk lege!

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Kari er fantastisk! Hun lytter, kommer med gode råd og er utrolig hyggelig. Hele familien har byttet

Takler ikke kritikk

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Later som om hun er hyggelig og imøtekommende, men når du forsøker å ta opp ting du er misfornøyd med, så begynner hun å skjelle deg ut og snakke nedsettende om deg. Dette gir ikke noen god pasient/lege situasjon, og hele familien byttet fastlege da dette gjentok seg flere ganger. Kan definitivt ikke anbefales.

Av andre ting som kan nevnes, så er det veldig ofte lang ventetid på venterommet da hun alltid er forsinket, og ser mest inn i dataskjermen når du er der, så følelsen du har når du går derfra er at du like gjerne kunne blitt hjemme pga hjelpen uteblir.

Den beste

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Empatisk, lyttende, hyggelig, omsorgsfull, medmenneskelig, følger opp, blid.
Har ikke opplevd en bedre lege.