Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av Best Helse AS

Agerer og følger opp

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Har vært min og min manns lege i 6 år (senere også lege for vår sønn). Alltid tid til oss, han synser ikke, men henviser direkte videre for oppfølging av spesialist for utredning der det trengs. Ringer/sender melding umiddelbart når har fått svar på prøver (aldri trengt å purre). Ekstremt god oppfølging i svangerskap. Trygg og hjelpsom. Han er dog ingen pyskolog, så har man behov for en som skal lytte, så bør man kanskje vurdere en psykolog ved siden av. Her går det effektivt unna.

Vi bytter ikke fastlege selv om vi har flyttet og det sier sitt.

Virker lite interessert og faglig svak

Lege: Tone Jørgensen Skrevet

Jeg har hatt Tone Jørgensen som fastlege over flere år. Tone har til tross for vårt lange pastient-lege forhold veldig dårlig kunnskap om meg om min journal. Hun virker lite interessert og faglig svak. Hun følger aldri opp tidligere diagnoser/operasjoner/plager. Hun tar heller aldri initiativ til sjekk av blodtrykk eller blodprøver.
Jeg kvier meg ofte til legebesøk hos Tone, siden hun som regel bagatelliserer plagene jeg oppgir. Hun gir meg en følelse at hun kaster bort tid som kunne vært brukt på andre som trenger det mer.
Tone fremstår veldig travel, effektiv og rask. For rask? Det blir ofte feil med resepter og henvisninger.
Jeg føler meg rett og slett ikke trygg hos Tone og står nå på venteliste til ny fastlege.

Tipp topp tommel opp

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Blid, dyktig, kunnskapsrik, trygg, tillitvekkende. Og til og med rimelig presis. Jeg får den hjelpen jeg trenger og mere til.

Dessuten er sekretærene hyggelige. Venterommet er også bra. Jeg er mer enn fornøyd.

Du reddet mitt liv!

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

Jeg føler meg SÅ privilegert som er så heldig å få Gunnar Tveiten som fastlege. Både jeg og mine barn føler oss godt ivaretatt, sett og hørt. Det å bli sett når man er nede har vært helt avgjørende for mitt og mine barns liv. Vet ikke hvordan jeg kan få takket nok, men Gunnar, du fortjener en hederspris for din vennlighet, empati og dyktighet!!! Jeg håper Best Helse er klar over hvor heldige de er som har deg med på laget!
Tusen takk Gunnar, for at du reddet mitt liv!

Snill og nøyaktig og samvittighetsfull

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

Har vært min fastlege i flere år og er alltid imøtekommende og snill, empatisk. Lytter og tar alle spørsmål og henvendelser seriøst. Har hjulpet meg masse med min helse . Stor takk til han.
Henviser alltid videre om trenger mer utredning og følger samvittighetsfullt opp .
Jeg er kjempefornøyd med han som min fastlege.