Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av Best Helse AS

Verdens beste fastlege!!

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Erik er genuin, hyggelig, snill og morsom. Han er en veldig dyktig lege som alltid tar deg på alvor og ser hele deg. Han bryr seg oppriktig og er et varmt og fint menneske. Han føles rett og slett ut som en venn!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger, men ingen er noe i nærheten av Erik. Hele familien går der og det kommer vi til å gjøre så lenge som mulig, virkelig verdens beste fastlege!

Helsesekretærene på Best Helse er også helt fantastiske, blide og omtenksomme.

Du er heldig om du får Erik og co som fastlege 😊

Flotteste legen

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Har hatt Jasjit som min "fastlege" i flere år selv om hun kun var fast vikar for min lege ved Best helse. Jeg er så sjeleglad for at hun kom tilbake til Nordstrand for du finner ingen andre som kombinerer ferdigheter og kunnskap med medmenneskelighet slik hun gjør.
Gjennom kreftsykdom, depresjon og samlivsbrudd er hun eneste grunn til at jeg idag fremdeles står med hodet hevet.
Hun forstår nok hvem jeg er men jeg vil at hun skal vite at jeg er evig takknemlig.
Ser frem til at hun kommer tilbake fra permisjon.

Oversett og uprofesjonelt

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Jeg og samboeren har hatt denne fastlegen hos Kalbakken klinikken i ca. 1 år. Vi så heller aldri til henne, kun ei flink vikar.
Jeg går innom legekontoret en dag i juli og får beskjed om at her hade jeg ikke noe fastlege. Jeg trengte astma medisin og dette hastet. De sa Jasjit hadde nå flyttet til et legekontor på Nordstrand. Vi har også blitt flyttet til den andre siden av byen uten å få noe som helst beskjed.
Dette var både stressende, skummelt, utrolig irriterende og uprofesjonelt, da slike situasjoner haster.

Dyktig, empatisk, handlekraftig, trygg, kompetent.

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Ingen over. Antakelig få ved siden. Dette har vært min fastlege i over ti år. Heldigvis er han såpass ung at jeg aldri trenger å bytte.

Fantastisk, enestående og unik ! Denne lege finnes det ingen som er lik

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Vanskelig og umulig å finne
nye og beskrivende ord ,
enn hva som om Erik Aagaard
her tidligere er gitt og fortalt,
Dette legesenter er som en
trygg oase på jord !

Kunnskapsrik -lyttende-omsorgsfull-erfaren.
Alltid gode råd og gi .
Her føler man seg sett, ivaretatt og trygg .

Erik fortjener så absolutt
den øverste plass på " legepallen"
Til han og Best Helse
derfor en takk og salutt !