Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av Best Helse AS

Kunnskapsrik - best - seriøs - lytter

Lege: Ola Sand Skrevet

Har vært med siden oppstart ved Nordstrand Legesenter. Får alltid time raskt. Alltid topp service via meldingssystemet. Alltid rask og tydelig oppfølging.

Skaper trygghet med et smil !

Lege: Marianne Møllerop Skrevet

Marianne Møllerop er en fantastisk lege som alltid har tid til å lytte, er meget kunnskapsrik og ikke minst hun stiller alltid rett diagnose. Jeg har benyttet Marianne som fastlege i mange år, og det ville ikke falle meg inn å bytte. Hun er rett og slett en fantastisk lege, og et godt menneske. Anbefales

Dyktig og imøtekommende

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for den imøtekommende, profesjonelle holdning og trygghet vi ble møtt med da vi kom på akuttime med min gamle far. Rask og besluttsom, samtidig som han brukte nødvendig tid. Rekvirerte ambulanse og informerte oss pårørende godt. Dette var en meget dyktig fastlege!

Følger ikke opp.

Lege: Tone Jørgensen Skrevet

Jeg og barna har hatt henne som fastlege i mange år. Når hun skriver ut medisiner følger hun ikke opp virkningen av disse, eller om det var til hjelp. Når jeg sier i fra, får jeg nye medisiner som skal prøves, og kostnadene mine øker.
Ikke snakk om å henvise til spesialist.
Fikk svar på en prøve digitalt med ny resept, men ikke et ord om kontrolltime eller oppfølging.
Hun mister interessen når det blir for komplisert.

Trygg og dyktig.

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Rune har vært fastlegen min i åtte år og jeg er kjempefornøyd. Han bruker den tiden han trenger når jeg har time og jeg opplever at jeg kan stole på han.