Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av Best Helse AS

Fantastisk, enestående og unik ! Denne lege finnes det ingen som er lik

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Vanskelig og umulig å finne
nye og beskrivende ord ,
enn hva som om Erik Aagaard
her tidligere er gitt og fortalt,
Dette legesenter er som en
trygg oase på jord !

Kunnskapsrik -lyttende-omsorgsfull-erfaren.
Alltid gode råd og gi .
Her føler man seg sett, ivaretatt og trygg .

Erik fortjener så absolutt
den øverste plass på " legepallen"
Til han og Best Helse
derfor en takk og salutt !

Forverret legeskrekken min betraktelig

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Fikk en hastetime da jeg brått fikk problemer med synet på det ene øyet, samt smerter i hodet og øynene. Rune stilte svært få spørsmål om symptomer og handlingsforløp, ba meg ta paracet og sendte meg på dør. Følte meg så dum over å ha tatt turen at jeg begynte å gråte på kontoret hans. Har siden hatt symptomene hver dag i over en måned, og måtte gå veien privat for å få timer hos nevrologer og øyeleger for å kartlegge de vedvarende problemene.

Har full forståelse for at hode/øyne er vanskelig for en fastlege å undersøke, men kunne ønske han var villig til å være mer empatisk, og ikke så direkte tvilende til seriøsiteten av symptomene mine. Interaksjonen har forverret legeskrekken min betraktelig, og jeg har vegret meg fra å sette opp legetimer for tilstanden - selv om symptomene har vedvart og blitt verre i tiden etter timen med Rune.

Ellers veldig fornøyd med Best Helse som legekontor.

Overlegen

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Følte meg mistenkeliggjort.
Satt igjen med en følelse av at han ikke trodde på meg, til tross for at jeg har en diagnose.

Fantastisk god fastlege

Lege: Astrid Marie Sandberg Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun er grundig, henviser når det trengs, forklarer klart og tydelig. Føler meg alltid i trygge hender hos henne.

Beste lege i verden

Lege: Øyvind Aabø Skrevet

Jeg gruer meg til han slutter. Han er alltid presis, hyggelig, dyktig, og han ser på deg når han er i samtalen.

Jeg har vært pasient hos han i mange, mange år. Han er utrolig dyktig. jeg er sååååå fornøyd med han.