Best Helse AS

Siste vurderinger av Best Helse AS

Overlegen

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Følte meg mistenkeliggjort.
Satt igjen med en følelse av at han ikke trodde på meg, til tross for at jeg har en diagnose.

Fantastisk god fastlege

Lege: Astrid Marie Sandberg Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun er grundig, henviser når det trengs, forklarer klart og tydelig. Føler meg alltid i trygge hender hos henne.

Beste lege i verden

Lege: Øyvind Aabø Skrevet

Jeg gruer meg til han slutter. Han er alltid presis, hyggelig, dyktig, og han ser på deg når han er i samtalen.

Jeg har vært pasient hos han i mange, mange år. Han er utrolig dyktig. jeg er sååååå fornøyd med han.

Effektiv med tid men ikke god til å se pasienten.

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Hos Aakvik kun man alltid få en time og slippe å vente mye i gangen, men jeg og mitt barn følte at vi ble hverken hørte eller trodde på i konsultasjonene våre på 10 minutter av gangen. Aakvik er helt ok til vanlige ting som halsbetennelse, borrelia og slike men ikke til mer alvorlige sykdommer. Og det var aldri noe oppfølging av en kronisk sykdom som egentlig krevde regelmessige blodprøver for å kunne behandle det riktig.

Useriøs!

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Jeg hadde denne fastlegen hos Kalbakkenklinikken i 2 år. Så aldri til henne, kun vikarer.
En dag ringer jeg legekontoret for å bestille time og får beskjed om at jeg nå hører til best helse på Nordstrand da jasjit har begynt der.
Jeg har altså blitt flyttet til den andre siden av byen uten å få noe beskjed. Det er utrolig uprofesjonelt og useriøst.