Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Best Helse AS

Dårlig opplevelse

Lege: Marianne Møllerop Skrevet

Følte meg ikke velkommen i det hele tatt. Har prøvd å gi det et par sjanser for å se om det ble bedre. Men gruer meg til å gå ditt, føler ikke at hun tar mine symptomer alvorlig.
Har nå satt meg på venteliste til en annen fastlege.

Engasjert og trygg

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

Veldig god som fastlege, har gått til ham hele livet. Opplever at han er veldig god til å lytte til og tar pasientens egne vurderinger og tanker seriøst. Blir veldig glad for spørsmål og engasjerer seg veldig for faget. Virker som om han virkelig trives i jobben sin.

Utrygg

Lege: Marianne Møllerop Skrevet

Dro til henne fordi jeg sliter psykisk og visste ikke hva jeg skulle gjøre, og blir møtt med 'men du gjør jo så mye, du er vel ikke syk du?! Har du psykisk sykdom?!'. Har ikke følt meg så ydmyket, skamfull, trist og flau på lenge. Får heller ikke svar på undersøkelsene jeg tar. Ble heldigvis henvist til dps 3. gangen jeg var der for dette, den gangen skrev jeg det på ark, siden jeg ikke klarte å si noe av tidligere erfaring. Etter å ha blitt skrevet ut av dps, ble fastlegen bedt om å gi meg støttesamtaler - dette har jeg ikke fått. Frarådes på det sterkeste. Hvert fall om du sliter med noe psykisk.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Erik Aa. representerer alt det gode ved en fastlege/almenlege. Han inngir trygghet, skaper god dialog og gjennomsyrer sin praksis med solide fagkunnskaper. Intet annet enn det beste kan sies om han.

Herlig

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Ny for meg. Veldig åpen og varm velkomst. Tok seg tid selv om det er travelt vaksine tid. 👏håper det blir fin opplevelse hver gang.