Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av Best Helse AS

Snill og nøyaktig og samvittighetsfull

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

Har vært min fastlege i flere år og er alltid imøtekommende og snill, empatisk. Lytter og tar alle spørsmål og henvendelser seriøst. Har hjulpet meg masse med min helse . Stor takk til han.
Henviser alltid videre om trenger mer utredning og følger samvittighetsfullt opp .
Jeg er kjempefornøyd med han som min fastlege.

Lege: Tone Jørgensen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Tone Jørgensen i mange år og er svært godt fornøyd. Hun er faglig dyktig og svært empatisk. Føler meg alltid trygg etter en konsultasjon hos henne.

Grundig og effektiv

Lege: Rune Aakvik Skrevet

Traff denne legen på hastetime da min fastlege ikke var tilgjengelig. Legen var presis (faktisk litt tidlig ute), og hadde forberedt seg og satt seg inn i min historikk på forhånd. Fikk god hjelp og grundig undersøkelse. Svar på blodprøve på melding neste dag. Vil også rose personell i resepsjon og laboratorium ved Best helse. Møter alltid hyggelige og serviceinnstilte folk, til forskjell fra mitt forrige legesenter.

Meget kunnskapsrik

Lege: Ola Sand Skrevet

Ola har vært min fastlege siden ordningen ble innført i 2000. Han har i disse 18 årene stilt riktige diagnoser, og henvist meg til dyktige spesialister når det har vært nødvendig. Han er effektiv, tydelig kommunikasjon, omsorgsfull. Men også bestemt og kan korrigere meg hvis jeg tror jeg er dårligere enn det jeg er. Når jeg går fra hans kontor, føler jeg meg trygg og ivaretatt. Ola driver et legesenter, og det er derfor mange dyktige «vikarer» som stepper inn for ham når han er på oppdrag som idrettslege for landslaget i fotball.

Den aller beste legen

Lege: Erik Aagaard Skrevet

Familien min og jeg har vært pasienter hos dr. Aagaard i mange år. Legen har utrolig mye kunnskap, han følger godt opp og er forøvrig usedvanlig flink med barn.
Han gir seg ikke før han finner årsaken til problemene, slik at pasienten får den aller beste behandling.

Legesenteret et nytt og moderne, med vennlige, dyktige og effektive ansatte på laboratoriet og i resepsjonen.

Anbefales på det varmeste.