Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av Best Helse AS

Virker ikke tilstrekkelig kompetent

Lege: Tone Jørgensen Skrevet

Jeg har gått hos Jørgensen i flere år og hun har fulgt meg gjennom et svangerskap. Det har dessverre skjedd flere ganger at hun har gitt beskjeder og behandlinger der hun virker lite kompetent, spesielt relatert til svangerskap og kvinnehelse. Under svangerskapet ble jeg bedt om å ta sukkerbelastningsprøve der hun sa jeg skulle kjøpe utstyret selv på apoteket. Etter flere (forvirrende) samtaler med apoteket forsto jeg at dette ikke er noe man skal kjøpe eller utføre selv og sykepleierne på legesenteret hjalp meg med henvisning til riktig undersøkelsessted. Hun har også gitt feil navn på en medisin jeg skulle hente på apoteket, jeg fikk også her hjelp fra sykepleierne på legesenteret som virker mer kompetent enn henne. Jeg respekterer at legene har dårlig tid og prøver derfor å være tidsnok og holde meg innenfor tiden, men allikevel virker hun stresset og jeg føler hun håper at jeg fortest mulig blir ferdig og går. Generelt så gir hun meg en følelse av å ikke bli tatt seriøst, et eksempel er at jeg hadde plager med rygg og haleben i lang tid (mer enn ett år) etter svangerskapet som hun ikke har tatt seriøst og ikke ville henvise meg videre til behandling. Hun sa jeg skulle sitte på en badering (noe som ikke er særlig gjennomførbart over lengre tid). Hun virker ikke oppdatert når det gjelder graviditet og svangerskap, og det får meg til å lure på om det er andre ting hun heller ikke er oppdatert på. Jeg stoler dessverre ikke lenger på hennes vurderinger og kommer derfor til å bytte fastlege.

Kunnskapsrik - best - seriøs - lytter

Lege: Ola Sand Skrevet

Har vært med siden oppstart ved Nordstrand Legesenter. Får alltid time raskt. Alltid topp service via meldingssystemet. Alltid rask og tydelig oppfølging.

Skaper trygghet med et smil !

Lege: Marianne Møllerop Skrevet

Marianne Møllerop er en fantastisk lege som alltid har tid til å lytte, er meget kunnskapsrik og ikke minst hun stiller alltid rett diagnose. Jeg har benyttet Marianne som fastlege i mange år, og det ville ikke falle meg inn å bytte. Hun er rett og slett en fantastisk lege, og et godt menneske. Anbefales

Dyktig og imøtekommende

Lege: Gunnar Tveiten Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for den imøtekommende, profesjonelle holdning og trygghet vi ble møtt med da vi kom på akuttime med min gamle far. Rask og besluttsom, samtidig som han brukte nødvendig tid. Rekvirerte ambulanse og informerte oss pårørende godt. Dette var en meget dyktig fastlege!

Følger ikke opp.

Lege: Tone Jørgensen Skrevet

Jeg og barna har hatt henne som fastlege i mange år. Når hun skriver ut medisiner følger hun ikke opp virkningen av disse, eller om det var til hjelp. Når jeg sier i fra, får jeg nye medisiner som skal prøves, og kostnadene mine øker.
Ikke snakk om å henvise til spesialist.
Fikk svar på en prøve digitalt med ny resept, men ikke et ord om kontrolltime eller oppfølging.
Hun mister interessen når det blir for komplisert.