Oslo Syd Lokalmedisinske Senter

Ravnåsveien 1 1254 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Oslo Syd Lokalmedisinske Senter

Man blir hørt

Lege: Kristin Froestad Sæther Skrevet

Beste fastlegen eg har hatt. Veldig behagelig, hyggelig og en lege som hører på sin pasient. Eg gruer meg ikke lenger til en legevisit som eg gjorde med min tidligere lege. Kan være meg selv og snakke det eg har på hjertet.

10 fastlege

Lege: Trine Sun Johansson Skrevet

Hun er en fantastisk lege. Har tid og viser forståelse og.omsorg. Jeg er veldig fornøyd og veldig takknemlig for service jeg har fått hos Trine!

Trine er fantastisk.

Lege: Trine Sun Johansson Skrevet

Trine har et fantastisk vesen, som det er umulig å misslike. Hennes kloke tanker, med kunskap og en vilje til å hjelpe til for at du skal få det best mulig er det synd at det Norske sammfunnet ikke har flere av, men Trine har alt. Hun er der for deg. Hun bryr seg om deg. Hun lytter til deg, og hun hjelper deg med alt. Ihvertfall, så har livet mitt aldri vært tryggere enn når jeg vet at jeg har henne ved min side når det skjer noe med meg. Tusen takk for at du er til Trine.

Beste legen

Lege: Kristin Froestad Sæther Skrevet

Kristin er en dyktig og flink lege. Føler meg alltid hørt og tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kristin Froestad Sæther Skrevet

Kristin er en fantastisk lege som får deg til å føle deg hørt. Hun er god til å lytte og er veldig opptatt av at pasientene hennes har det bra. Hun er fastlege for hele familien vår.

Hun tilpasser gjerne hennes travle timelister slik at du får tid hos henne hvis det spiller en rolle at man føler seg tryggest hos henne.

Denne legen anbefales på det sterkeste! Spesielt til de som har barn!