abc-LEGE-kontor Majorstuen

Majorstuveien 25A 0367 Oslo

Siste vurderinger av abc-LEGE-kontor Majorstuen

Styr unna

Lege: Ingunn Sundsvold Skrevet

Verste fastlegen jeg har hatt.
Det ser ut som en vanlig leilighet der hun bor, og ikke som et legekontor. Hun virket svært lite profesjonell og hadde lite kunnskap.

Sjekke opp!

Lege: Ingunn Sundsvold Skrevet

dro til denne legen denne morgenen og oj, dette var en katastrofe, hun burde ikke praktiseres medisin, jeg trodde at jeg var i en persons leilighet. Hun hjalp meg ikke, men belastet meg. Jeg endret leger så snart jeg dro fra kontoret hennes og vil aldri gå tilbake dit igjen.

God hjelp

Lege: Ingunn Sundsvold Skrevet

Hadde Ingunn Sundsvold som fastlege i mange år. Underveis var det vel alltids noe å sette fingeren på, men hun hjalp meg alltid når jeg trengte hjelp, jeg fikk time raskt, og fikk god behandling hele tiden. Det er ikke sant, som noen skriver, at hun ikke bryr seg.
Byttet fastlege da jeg etter hvert fikk helseproblemer som andre hadde mer innsikt i.

Meget bra

Lege: Ingunn Sundsvold Skrevet

Ingunn Sundsvold har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.

Her får du raskt time.

Lege: Ingunn Sundsvold Skrevet

Lett tilgjengelig på telefon, får raskt time. Tar seg god tid og henviser videre ved behov. Mangler hurtig CRP, men har de siste årene oppgradert mye. Er dette noe en ønsker så er dette legen.