Rådhusgata Legekontor

Kaffegata 74 2270 Flisa

Siste vurderinger av Rådhusgata Legekontor

Utrolig dyktig lege som tar deg seriøst

Lege: Björn Christian Gunnarsson Skrevet

Veldig fornøyd med Bjørn som lege. Kjempedyktig i det han gjør og er en god lytter! Han er usnobbete og man kan være på fornavn med han. Hans hjelpepersonell er også veldig hjelpsomme og snille!

Ofte har de timer før åpningstid og har også fått time på søndag!

Trygg og kunskapsrik

Lege: Björn Christian Gunnarsson Skrevet

Denne legen er den mest talentfulle jeg noensinne har møtt. Meget ydmyk og virkelig lytter til deg. Han kan noen ganger være veldig bestemt, men vanligvis er det best for deg. Jeg kan trygt anbefale Honnom til andre.

Tar deg på alvor

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Ayad har den egenskapen at han tar deg på alvor, og ikke avfeier det du sier når det er noe som plager deg. Er det noe han ikke selv kan avgjøre, blir man henvist til noen som kan. Kan selvsagt ikke si at dette gjelder for alle hans pasienter, det er min egen opplevelse. Han er imøtekommende, og tar seg tid til å føle deg sett.

Terningkast 10

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Alletiders lege, har virkelig tid til pasienten, å lytter å forstår. Veldig opptatt av at en skal ha det godt i livet og med seg selv. Den beste legen jeg noen sinne har hatt.

Fantastisk

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Ser meg som pasient og blir tatt på alvor. Hatt legen i 10 år og kommer aldri til å bytte. En fantastisk mann.