Ljiljana Popovic-Gajic

Storgata 23 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Ljiljana Popovic-Gajic

Meget kompetent og profesjonell fagperson.

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Legen lytter til alle mine behov og utfordringer. Hun er en aktiv lytter og stiller relevante spørsmål. Hun er opptatt av å finne gode løsninger både når det gjelder somatikk eller psykiatri. Anbefales på det sterkeste.

Lite Forstårelse Hører ikke på mine behov

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Hei hatt denne legen over en lang peroide Utrolig vanskelig å Forholde seg til, Føler hun ikke lytter etter mine behov å setter seg opp en formening over hva jeg føler når det absoulutt ikke føler det,

Rett på sak og effektiv

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Oppfatter Ljiljana Popovic-Gajic som en god somatisk lege. Hun er rett på sak, og henviser gjerne til spesialist om det er nødvendig. Hennes felt er tydelig i det somatiske, og ikke i psykiatrien. Føler ikke at psykiske problemer blir tatt like seriøst, eller blir møtt med like mye forståelse eller kunnskap.

Lite forståelsesfull

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Denne legen er utrolig lite forståelsesfull. Hun misforstår og begynner å snakke om helt andre ting enn det problemet er. Virker som hun også nesten blir sur eller irritert. Syntes det var så ubehagelig å være der at jeg vil bytte fastlege.

Lite forståelse for psykiske plager

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Jeg ble møtt på en svært dårlig måte da jeg var deprimert. Fikk råd om å tenke positivt, gå ut og treffe andre og huske på at det alltid var en sol bak skyene. Jeg fikk også råd om å dra til et land med mindre velstand, for å bli klar over hvor godt jeg hadde det. Hun undersøkte aldri hvor alvorlig tilstanden min var, men ba meg rett og slett om å ta meg sammen.