Ljiljana Popovic-Gajic

Storgata 23 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Ljiljana Popovic-Gajic

Lite forståelse for psykiske plager

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Jeg ble møtt på en svært dårlig måte da jeg var deprimert. Fikk råd om å tenke positivt, gå ut og treffe andre og huske på at det alltid var en sol bak skyene. Jeg fikk også råd om å dra til et land med mindre velstand, for å bli klar over hvor godt jeg hadde det. Hun undersøkte aldri hvor alvorlig tilstanden min var, men ba meg rett og slett om å ta meg sammen.

Hyggelig og trygg

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Veldig hyggelig lege som lytter og viser genuin interesse. Det føles trygt og godt. Jeg er meget fornøyd med legen min.
Får time veldig raskt hvis jeg trenger det.

Overlegen, kvass og sur!

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Har hatt henne i snart 2 år. Vanskelog å bestille time, alltid lang kø når du ringer inn. Sekretæren er trivlig, men hjelper lite når fastlegen ikke hører på mine behov. Var inne mange ganger angående samme problem, men ble bare oversett. Til slutt ble jeg desperat og var helt på gråten, men fikk fortsatt ingen hjelp. Hun ble sint og ba meg skjerpe meg. Hun er overlegen og viser liten forståelse. Siste timen jeg hadde var hun utrolig frekk og sa «var det noe mer?»

Barnslig og vanskelig

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Hun var frekk og smålig, nektet å hjelpe meg og nektet å snakke med meg (ringte legekontoret hver dag i over to uker for å få en telefontime, fikk som svar at hun ikke hadde noe å snakke med meg om!?). Selv den minste ting ble gjort til et stort problem og alt tok minst 5 telefoner for å gjennomføre. Kombinert med det faktum at telefonkøen stadig tar 20min eller mer er konklusjonen klar; spar deg for irritasjonen og styr unna!

Super lege

Lege: Ljiljana Popovic-Gajic Skrevet

Svært fornøyd med min fastlege. Faglig dyktig, alltid blid og interessert i det du tar opp.Tar seg god tid.
Super helsesekretær,alltid blid og behagelig og god å snakke med.