Dr. Abdelrahman Bakri

Storgata 23 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Dr. Abdelrahman Bakri

Akkurat som forventet

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Abdelrahman er en flink fastlege som bryr seg og ønsker å hjelpe på best mulig måte. Fikk akkurat den hjelpen jeg trengte ved sist besøk! Anbefales.

Forståelsesfull, trygg og flink lege

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Dr.Bakri er fantastisk. Han lytter, søker opp ekstra informasjon dersom du lurer på noe (ikke alle leger er flinke på dette), høflig, er forståelsesfull og en dyktig lege. Den beste fastlegen jeg har hatt.

Fantastisk lege som alltid har tid til deg!

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Vi har, opp gjennom årene, hatt mange fastleger, de fleste bra, noen kanskje litt mindre bra.
Vår siste lege var meget bra, men hun åpnet ny praksis i nabokommunen. Må si vi var meget spente da vi igjen fikk ny fastlege, til og med med utenlandsk bakgrunn! Det viste seg å være den beste lege vi har hatt noen gang! Han er utrolig pliktoppfyllende. Han sender oss straks til spesialist om det er nødvendig, han følger opp på alle måter. Når han da har verdens beste kontorsøster, ja da kan det ikke bli bedre!

Tillitvekkende lege

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd. Han lytter til hva jeg forteller, er etterrettelig, rask og til å stole på.

God repons

Lege: Abdelrahman Bakri Skrevet

Jeg har blitt fulgt opp bra av dr. Bakri. Jeg kommer lett igjenom på telefon. Er det enkle ting ringer han meg tilbake så jeg slipper å møte på hans kontor. Han sender meg videre (sykehus/spesialist) når det er nødvendig. Bra lege.