Bjørn Ruud Legetjenester

Storgata 23 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Bjørn Ruud Legetjenester

Veldig skuffet

Lege: Bjørn Ruud Skrevet

Legen er hyggelig, men det er også det eneste. Ingen telefontjeneste, man MÅ kommunisere via PasientSky, eller stikke innom kontoret! Og ingen av delene er bare bare når man er syk! Lang ventetid før man kommer inn, og 4-6 ukers ventetid på ny time! Blodprøver og andre prøver blir glemt, det er meget utrygt og direkte skremmende! Det blir også brukt mye tid til å lese på pc-skjermen! Legen har tydeligvis altfor mange pasienter! Dette er en klinikk for friske mennesker! Veldig, veldig synd, og jeg er så skuffa at det er vanskelig å finne ord!

Avært skuffende

Lege: Bjørn Ruud Skrevet

Meget overarbeidet, kronisk forsinket, glemmer, problemer med å sende rekvisisjoner riktig så unødvendig lang ventetid, umulig å ringe til kontoret - gjerne over 1 t ventetid på tlf.

Meget blid og hyggelig og sikkert helt OK til årlige blodprøver og samtale når du er frisk.

Hyggelig, vennlig og forståelsesfull

Lege: Bjørn Ruud Skrevet

Selv om han var nesten en time forsinket, tok han tid til å svare på alle mine spørsmål på en vennlig og enkelt forklarende måte. Han var lett å snakke med om ting jeg ikke vil snakke med andre om, selv om det var første gang jeg møtte ham. Jeg anbefaler Bjørn Ruud!

Veldig god lege

Lege: Bjørn Ruud Skrevet

Ruud er en veldig flink lege som tar seg god tid til deg som pasient og han er alltid veldig blid og profesjonell. Det eneste jeg er misfornøyd med, med Doktor Ruuds kontor er at det så og si er umulig å få tak i han per telefon. Veldig, veldig synd..

Et godt menneske

Lege: Bjørn Ruud Skrevet

Tar deg på alvor, på både små og større ting. Flink til å bruke spesialister.Og fremfor alt, et virkelig godt menneske.