Lillehammer-legene

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Lillehammer-legene

Manglende sosiale antenner

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Jeg kom inn med noe som var vanskelig å prate om, og timen startet med en 10-15 minutter monolog om fullstendig uvesentlige ting. Da vi først kom til poenget var jeg så paff at jeg ikke fikk uttrykt meg skikkelig. Jeg forsøkte å gjøre et poeng av å ikke svare, for å se om mannen skulle slutte å prate, uten hell. Dette var min første time, og jeg bytter fastlege idét jeg kommer inn døra hjemme.
I det jeg skulle fortelle om min situasjon, startet han å fortelle om andre uvesentlige ting. Da jeg ble spurt om jeg lurte på noe annet, svarte jeg brått nei, fordi jeg aller helst ikke ville være der inne mer.
Dette virker svært negativt, og det er akkurat sånn jeg opplevde legebesøket. Vil absolutt ikke anbefale.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Egon Krøll Skrevet

Byttet til Egon mens meg var student på Lillehammer. Har aldri hatt en bedre lege. Følte han virkelig tok seg tid til meg og var opptatt av oppfølging. Sekretæren er også utrolig hyggelig og lett å snakke med. Hadde aldri byttet om jeg ikke flyttet bort fra Lillehammer.

Helt genial lege!

Lege: Egon Krøll Skrevet

Har hatt mange leger, men når jeg fikk Dr Krøll har jeg funnet en lege med god forståelse, oppriktig interesse og tid til å lytte. Han tar pasienten på alvor og følger alltid opp. Er super fornøyd. Hadde bare alle leger vært som doktor Krøll.

Flink og lyttende

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Han tar alltid i mot med et smil, kommenterer dine prøver og forteller med enkle ord om hva prøvene betyr. Er veldig trygg hos han og setter pris på hans væremåte. Tar seg alltid tid til en god samtale.

Sier det som det er

Lege: Egon Krøll Skrevet

Virker ikke gira på overbehandling, og sier det som det er, selv om det er en vanskelig ting å gjøre.