Lillehammer-legene

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Lillehammer-legene

Helt genial lege!

Lege: Egon Krøll Skrevet

Har hatt mange leger, men når jeg fikk Dr Krøll har jeg funnet en lege med god forståelse, oppriktig interesse og tid til å lytte. Han tar pasienten på alvor og følger alltid opp. Er super fornøyd. Hadde bare alle leger vært som doktor Krøll.

Flink og lyttende

Lege: Bent Espen Joro Skrevet

Han tar alltid i mot med et smil, kommenterer dine prøver og forteller med enkle ord om hva prøvene betyr. Er veldig trygg hos han og setter pris på hans væremåte. Tar seg alltid tid til en god samtale.

Fanntastisk Lege

Lege: Albrecht Otto Bästlein Skrevet

Dr. Bästlein er en omsorgsfull og forståelsefull og flink lege, Bästlein bruker tid og lytter på pasientene sine. Han samarbeider godt med pasientene sine når det gjelder sykemelding og legeerklæring. Jeg ble syk to ganger, jeg gikk til andre leger som jeg ikke fikk hjelp. Jeg gikk til Bästlein og han skrev resept til meg som hjelp meg veldig godt. Han er ikke norsk, men hann er en dyktig lege.
De som jobber på resepsjon og sykepleiere er veldig flinke og hjelpsome, de svarer på telefonen veldig rask og de skriver ut resepter veldig rask som er gul verdt når man er syk eller når man blir tomt for tabletter.
Jeg anbefaler ham til deg som trenger enn flink fastlege som kan hjelpe deg når du trenger medisinsk hjelp.

Fantastisk

Lege: Albrecht Otto Bästlein Skrevet

Jeg har vært borti flere leger, og ingen kan sammenlignes med Bästlein. Han tar deg seriøst, og er ivrig etter å finne løsninger. Bruker god tid og ser deg.

Veldig flink og allsidig lege

Lege: Albrecht Otto Bästlein Skrevet

Kjempe fornøyd, møter alltid forståelse og støtte. Flink med både barn og voksene.
Dette er en fastlege som virkelig kan anbefales