Alvdal Kommune Alminnelig Helsevern

Gjelen 3 2560 Alvdal

Siste vurderinger av behandlere ved Alvdal Kommune Alminnelig Helsevern

Viser omsorg og forståelse

Lege: Sandra Charlotte Bodil Solberg Skrevet

Sandra tar seg god tid til meg og går grundig og systematisk igjennom mine spørsmål. Hun er empatisk og kunnskapsrik og viser tydelig at hun tar meg på alvor. Føler meg alltid veldig godt ivaretatt og at hun virkelig bryr seg om å hjelpe meg. Viser omsorg og lytter til meg når jeg er der.

Frustrert

Lege: Sandra Charlotte Bodil Solberg Skrevet

Hører ikke på pasienten,mangler empati evne.
Er arrogant.
Forlenger ikke resepter på faste medisiner(skjedde ikke eneste gang.Glemmer??)
Viser ikke tillit på pasienten.
Etter visitten hos henne er jeg frustrert og fortvilet.

Leser ikke epikrise

Lege: Sandra Charlotte Bodil Solberg Skrevet

Hører ikke på pasient. Leser ikke epikriser fra andre tjenester. Hun gjør så du bli reddere av å gå til legen. Vil ikke lytte/høre hva pas. sier. Bruker unødvendig tid på timen. Det er hennes» show»

Fra Trygg til Usikker, Redd og Fortvile.

Lege: Håkon Spæren Henningsen Skrevet

Har vært min største trygghet i mange år med et kompliser sykdomsbilde.
Over natten blir tryggheten borte og alt er virrvarr.Han "blander kortene" tiltross for min ærlighet. Kjenner på frykt, redsel og skam på bakgrunn av ærlighet. Er man syk så er fastlegen så viktig for og opprettholde et noen lunde liv. Fra trygghet til en følelse som er vanskelig å beskrive.

En responsiv og handlekraftig lege

Lege: Harald Skogholt Skrevet

Dr. Skogholt har vært min fastlege i snart et år.
Han møter alltid til tid, tar meg seriøst, skulle han være i tvil om noe konsulterer han med andre kollegaer.

Sistnevnte kan jeg se ble kritisert i en tidligere anmeldelse her. Som medisinstudent har jeg selv fått et begrenset innblikk i hva yrket innebærer og hvor mye som skal læres.
En lege som ikke vet alt er en trygg lege, det er absolutt ingenting galt med å konsultere kollegaer når én er i tvil. Det er nemlig ikke mulig å vite alt til en hver tid, om noe så burde det å få en fornyet vurdering fra en tredjepart virke betryggende!

Anbefaler absolutt denne legen, jeg har ikke en gang dratt fra kontoret misfornøyd, og jeg har alltid fått hjelpen som ble etterspurt!