Legetorget, Lillehammer DA

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Legetorget, Lillehammer DA

Vil ikke tilbake.

Lege: Bavan Balasingham Skrevet

Fikk Bavan som lege i januar da fastlegen min sluttet. Dette er den andre legetimen jeg har uten att han har øyekontakt med meg under hele konsultasjonen/legetimen. Virker uinteressert. Hadde time fra morgenen og etter jeg har ventet 30 min på å komme inn til legen kommer han gående fra ute forsinket på jobb uten å beklage att jeg måtte vente. Jeg skifter fastlege.
Helsesekretærene som jobber på kontoret er derimot helt enestående, og jeg kommer til å savne dem.

Imøtekommande

Lege: Bavan Balasingham Skrevet

Som pasient har eg opplevd lege Bavan Balasingham som høfleg, positiv, interessert og imøtekommande. Han har sett av god tid til samtale og konsultasjon, og har strekt seg langt for å etterkome mine ønskje om konsultasjonstidspunkt. Eg har god tillit til Bavan.

Lege: Anne Brose Skrevet

Synd at legekontoret ikke er på nett. Alt hadde vært så mye enklere om det var mulig å bestille en time eller fornye en resept via en sms eller en e-mail. Det ville også spart kontorpersonalet for en uendelige rekke telefonsamtaler på vent om morgenen.
Har på følelsen at kontoret administravis ikke helt befinner seg i 2018.

Beste legen i byen

Lege: Anne Brose Skrevet

Anne er tillitsfull, empatisk, forståelsesfull og en god lytter. Hun tar seg god tid, gjør en grundig vurdering og er generelt et fint menneske. Anbefales!

Fantastisk lege 😀👍

Lege: Anne Brose Skrevet

Ei fantastisk lege,flink til å lytte,gir gode råd,tillitsfull, lojal, omtenksom. 😊 Er slik ei lege skal være. Bare god tvers igjen.
Beste legen man kan ha.