Lege Mona W Kalsaas

Storgata 23 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Mona W Kalsaas

Fornøyd.

Lege: Mona Walborg Kalsaas Skrevet

Har hatt Mona Kalsaas i 3 år og har lite å klage på.
Har heller ikke hatt noen problemer med helsesekretæren, hverken pr. tlf. eller personlig oppmøte.
Det mest merkelige er at man selv i 2019 må betale kontant og det ikke er noen automatikk i at man får kvittering for det man har betalt :-D
Men, jeg har ingen mistanker om at jeg ikke har fått dekket jeg skal på egenandelene.

Mona Kalsaas er kjent for å ha god tid til pasienter som sliter psykisk, og selv om ikke det er problemet mitt, så kan det være greit å vite at man har en lege som virkelig lytter hvis man skulle ha behov for det. Hadde nytte av det i forbindelse med et litt dramatisk dødsfall innad i familien for et halvt år siden, følte at både legen og helsesekretæren forsto hvordan jeg hadde det.

Utrolig bra. Anbefales.

Lege: Mona Walborg Kalsaas Skrevet

Svært hyggelig og flink lege. Kanskje min beste legeopplevelse. Tar seg god tid til deg og er veldig grundig. Føler seg veldig trygg på at man kan si hva som helst til henne. Hun bryr seg og er svært interessert å hjelpe deg.
Også utrolig hyggelig sekretær.

Bra og grundig lege, håpløs legesekretær

Lege: Mona Walborg Kalsaas Skrevet

Opplever Kalsaas som en flink, grundig og bra lege. Derimot når jeg ringer legekontoret for å bestille time etc så møter man en legesekretær som er et grusomt kapittel for seg selv. Hun tar avgjørelser og luker nok vekk mange som kunne hatt behov for time.
Full pott med stjerner med de er til Kalsaas

En kunnskapsrik lege!

Lege: Mona Walborg Kalsaas Skrevet

Legen er dyktig, hun synes å ha kunnskaper utover det man kan forvente av en allmennlege. Hun er grundig og effektiv og genuint opptatt av å hjelpe deg. Men man opplever i blant at hun kunne tatt seg bedre tid til å lytte til pasienten.

Legen er normalt ikke å treffe på telefon. Det er kontordamen som besvarer telefonhenvendelsene, og man sitter ofte igjen med en følelse av å være til bry når man tar kontakt (pr. tlf.).

Lite tillitsvekkende

Lege: Mona Walborg Kalsaas Skrevet

Umulig å få tak i på telefon. Resepsjonsdamen er meget merkelig (er hun lege også?)