Sentrumlegene Gjøvik AS

Telefonnummer61 13 86 2061 13 86 ...
Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumlegene Gjøvik AS

Veldig fornøyd

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Jeg er veldig overrasket over at denne legen har fått negative tilbakemeldinger. Jeg og barnet mitt har hatt denne legen i 2 år, og er veldig fornøyd. Han er kunnskapsrik,hyggelig,han lytter og tar mine bekymringer seriøst. Jeg kan absolutt anbefale han.

Jobb med å etablere pasientkontakt!

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har fått så mye hjelp her altså. Jeg sliter med å nå gjennom til legen min med mine utfordringer. Jeg føler at han ikke hører etter og ikke tar meg seriøst. Fikk med meg tre forskjellige skriv om tre ulike tilstander som kanskje kunne være årsaken til mine utfordringer. Jeg anbefaler legen å jobbe med sin måte å etablere pasientkontakt. Ikke anbefalt ennå, men kanskje når han får litt mer erfaring. Lykke til videre!

Tar deg ikke på alvor

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Har nå hatt denne legen i cirka ett år, og iløpet av det året har jeg ikke blitt tatt på alvor for noe av det jeg dratt til ham for.
Her er det mer at pasienten har skyld i at det er sånn, og eneste beskjed man får er «ta kontakt hvis det ikke går over, så får vi se på det».
Mulig det er fordi han er ung og uerfaren? Anbefales i hvert fall ikke.

Får ikke til dialog

Lege: Dara Grujic Skrevet

En lege som er vanskelig å bedømme. Første inntrykk var helt greit; snill dame, litt rolig og tilbakeholden kanskje, men det var helt greit.
Når jeg ba om test eller henvisning til spesialist ble det gjort, noen ganger litt motvillig.
Etter hvert ble det tydelig at det å få til en god dialog med henne er vanskelig til umulig. Delvis kan det være språklige utfordringer. Må ofte gjenta flere ganger før jeg får inntrykk av at nå har hun skjønt hva jeg vil. Det er alltid vanskelig å vite hva hun egentlig har forstått, hun viser heller ikke hvorvidt hun har forståelse for pasientens situasjon. Fakta teller mer enn mennesket.
Det har vært flere faglige spørsmål man skulle tro en fastlege kan svare på, men som jeg ikke fikk svar på. Misforståelse, ikke kunnskap eller ikke villig?
Delvis litt autoritær og skarp.

Tilliten til henne som fastlege er borte nå, og jeg gruer meg heller til neste time enn at jeg har håp om å få den hjelpen jeg trenger.

Sammenfattende kan man vel si hun er grei for hverdagslige legeting, men så fort det blir mer komplisert og sammensatt, er det håpløst.

Dårlig kommunikasjon, mulig dårlig dag?

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Fremsto sur, sliten og lite pasientvennlig. Ble sur da jeg klaget over å ha ventet i 4 timer. Etter at jeg gjorde dette var han fullstendig uinteressert i mitt sykdomsbilde og ble ufin da jeg ønsket videre oppfølging av Volvat.

Styr unna