Marina Aksønova-Dehli

Søndre Torv 7 3510 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Marina Aksønova-Dehli

Meget flink lege

Lege: Jekaterina Lobanova Skrevet

Jekaterina Lobanova er en meget flink lege. Alltid hyggelig og behjelpelig, tar alle plager seriøst og viser respekt. Føler meg alltid godt overtatt.

Trygg!

Lege: Marina Aksønova-Dehli Skrevet

Veldig god lege. Jeg følte meg forstått og forsto alt hun sa og ble tilsendt til behandling fra første møtet jeg hadde med hun, i motsetning til andre som ikke tok min depresjon like seriøst og sa jeg var for ung. Anbefaler henne sterkt og synes oss mennesker kan ha nytte av å ha mer omsorg og forståelse for hverandre, og heller se det positive i hverandre.

Russisk lege uten empati

Lege: Marina Aksønova-Dehli Skrevet

Jeg vil beskrive denne legen som usympatisk, med ovenfra-og-ned holdning. Fikk nærmest følelsen av å være i veien under konsultasjonen. Språkproblemene gjorde ikke situasjonen bedre, og for meg er det viktig å kunne kommunisere godt med min lege. Virket som om hun har ønsket å gå av med pensjon i lengre tid. Det ble ny fastlege på meg.

Forferdelig menneske

Lege: Marina Aksønova-Dehli Skrevet

Snakker ikke norsk, bruker google transelate. Meget lite omgjengelig og ganske frekk. Dårligste lege jeg har vært borti.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Marina Aksønova-Dehli Skrevet

En kjempegod lege, tar seg tid til å lytte og gir et inntrykk av å være sikker på seg selv. Et minus kan være mange vikarer, men har bare gode erfaringer også med disse