Mære legekontor A/S

Mære 7710 Sparbu

Siste vurderinger av Mære legekontor A/S

Vanskelig å komme i kontakt med

Lege: Jan Czeslaw Kulakowski Skrevet

Legen er helt OK. Men det er rimelig vanskelig å få kontakt med forværelset for å gjøre avtaler. Virker som telefontiden er kortere enn lunsjpausen

Forståelsesfull og flink lege

Lege: Jadwiga Kulakowski Skrevet

Tar seg tid, og gjør alt for at du skal bli bedre. Rask til å sende deg til sykehuset til undersøkelse hvis det er det du trenger.

Lite imponert

Lege: Jan Czeslaw Kulakowski Skrevet

Negativ lege, opplever dårlig pasientservice, lite innstilt på å finne årsaker til plager. Ingen henvisning, der jeg absolutt burde vært henvist til videre undersøkelser (ct).
Dårlig kommunikasjon grunnet språk.
Opplever han som lite interessert i pasienten, med negativ holdning hver gang jeg har vært der.

Lytter og tar seg tid!

Lege: Jadwiga Kulakowski Skrevet

Jadwiga er for meg en dyktig og reflektert lege. Hun lytter, reflekterer og tar hensyn til mine tanker rundt problemstillingene. Hun henviser ved behov og har alltid tatt meg på alvår. Det samme gjelder overfor mine barn. Det er lett å få time der og aldri lang ventetid på venterommet. Anbefales på det varmeste!

Helt bakmål

Lege: Jadwiga Kulakowski Skrevet

Hatt henne i mange år og var ofte på besøk men hadde følelse å ha kommet for første gang hver eneste gang. Husker ingenting og tar seg ikke en gang tid til å lese seg inn i pasientjournal. Har tilsynelatende lite peiling på det meste, men terskelen for å innrømme dette er usedvanlig høy...måtte "sloss" for å bli videresendt til en spesialist, og når jeg først fikk det, ble diagnosen noe helt annet. Og dette etter at hun har "behandlet" meg i over 2 år,,,,Byttet tvert!