Mære legekontor A/S

Mære 7710 Sparbu

Siste vurderinger av Mære legekontor A/S

Meget fornøyd med valget

Lege: Jadwiga Kulakowski Skrevet

Tilsvarer meget godt mine forventninger i forhold til kommunikasjon i tillegg til faglig dyktighet og ikke minst effektivitet. Har hatt denne legen på et annet legekontor for mange år siden, og har nå nylig valgt den samme igjen...angrer ikke et sekund...det er som å komme hjem! Trivelig personale i forværelse.

Vanskelig å komme i kontakt med

Lege: Jan Czeslaw Kulakowski Skrevet

Legen er helt OK. Men det er rimelig vanskelig å få kontakt med forværelset for å gjøre avtaler. Virker som telefontiden er kortere enn lunsjpausen

Forståelsesfull og flink lege

Lege: Jadwiga Kulakowski Skrevet

Tar seg tid, og gjør alt for at du skal bli bedre. Rask til å sende deg til sykehuset til undersøkelse hvis det er det du trenger.

Lite imponert

Lege: Jan Czeslaw Kulakowski Skrevet

Negativ lege, opplever dårlig pasientservice, lite innstilt på å finne årsaker til plager. Ingen henvisning, der jeg absolutt burde vært henvist til videre undersøkelser (ct).
Dårlig kommunikasjon grunnet språk.
Opplever han som lite interessert i pasienten, med negativ holdning hver gang jeg har vært der.

Lytter og tar seg tid!

Lege: Jadwiga Kulakowski Skrevet

Jadwiga er for meg en dyktig og reflektert lege. Hun lytter, reflekterer og tar hensyn til mine tanker rundt problemstillingene. Hun henviser ved behov og har alltid tatt meg på alvår. Det samme gjelder overfor mine barn. Det er lett å få time der og aldri lang ventetid på venterommet. Anbefales på det varmeste!