Helsehuset Kongsberg Medisinske Senter AS

Sandsværveien 228 3615 Kongsberg

Siste vurderinger av Helsehuset Kongsberg Medisinske Senter AS

Om du har kroniske sykdommer, styr unna!!

Lege: Hao Yu Skrevet

Om du har allergier, kroniske sykdommer, trenger hjelp og medisiner. glem det! Ikke opplevd makan! Hadde nedsatte kroppsfunksjoner og det ble verre og verre. Men ikke engang astma medisiner fikk jeg, og ihvertfall ikke de andre medisinene jeg har gått på i 7-8 år som trengs daglig. Jeg er oppriktig skremt etter denne opplevelsen med helse-Norge. Fikk heller ingen utredning på sykdomstegn som veldig klart og tydelig har forverret seg det siste året. Fikk beskjed kom igjen om ett halvår, kanskje ting går bedre :-(

Svært lite tilstede

Lege: Hao Yu Skrevet

Etter 2 timer hos Hao har jeg nå endelig byttet og det kan vel umulig bli verre. Han sitter bare og glor i PC-skjermen uten å gi noe respons på det jeg utleverer om meg selv. Jeg må diktere hva jeg skal ha hjelp til for det skjønner han åpenbart ikke.

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Hao Yu Skrevet

Flott lege som faktisk hører på pasientene sine. Han vurderer godt og forsøker å finne en løsning på ditt problem. Han vurderer individuelt og henger seg ikke altfor mye opp i "skolemedisinen". Han vurderer symptomene og gjør alt han kan for å finne den beste løsningen for pasienten.