Tyristrand Legekontor

Vikersundvn. 226 3533 Tyristrand

Siste vurderinger av Tyristrand Legekontor

Dyktig og medmenneskelig

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Fantastisk lege, som hører på deg og tar deg på alvor. Får veldig god oppfølging , og blir godt ivaretatt.
Jeg har ikke hatt han som fastlege så lenge ennå, men føler jeg endelig har funnet "min" lege. Virkelig dyktig og er løsningsorientert. Veldig fornøyd !

kompetent

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Visuelt tilstede, analyserende,saklig og meget engasjert. Komplett tilstedeværelse iaktagende og lyttende til meg som pasient, gir meg en meget god følelse at det er meg det gjelder. Kunne sikkert vært flinkere til og tenke på seg selv. Han gir ekstremt mye og setter meg som pasient i høysetett . Den som virkelig har behov for en lege som setter pasient i sentrum fort dere, denne muligheten forsvinner raskt.

blid, imøtekommende og lyttende

Lege: Andreas Hjortland Skrevet

Veldig fornøyd med denne unge legen. Han er blid og imøtekommende. Han vender stolen mot deg og møter deg med øyekontakt. Lytter til hva du har på hjertet og tar deg på alvor. Det er en viktig egenskap som lege. Han henviser dessuten gjerne videre ved behov. Anbefales!

'ikke trodd'

Lege: Einar Zwaig Skrevet

Har Dr.Hjortland som fastlege , men da han ikke var på jobb den dagen var jeg hos Dr.Zwaig for første gang og håper det var siste! Fikk ut av lokalet med en følelse av å ikke bli trodd. Svaret jeg fikk hos han var :- vi får se det ann. Noe min forrige fastlege ALDRI ville sagt pga mine plager.

Aldri vært hos Dr.Hjortland heller, men håper han tar folk mer seriøst!

Empatisk, og faglig dyktig

Lege: Einar Zwaig Skrevet

Føler meg alltid ivaretatt når jeg er hos Zwaig. Han følger meg opp, tar meg på alvor og sender meg videre når det trengs. Kort ventetid, og har alltid tid hvis det oppstår noe akutt. Anbefaler han virkelig som lege. En mann med mye kunnskap.