Øystein Skaar

Sylling Helsesenter Meieribakken 1 3410 Sylling

Siste vurderinger av behandlere ved Øystein Skaar

Tusen takk !

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Øystein er en helt fantastisk fastlege. Psyken min var helt på trynet for 6 mnd siden. Det var ingen medisiner som gjorde meg bedre, men de gode samtalene, og den enorme kompetansen denne legen har til å «se mennesker». Før valget traff på denne fastlegen, var jeg nødt til å gjøre research på hvem som kunne hjelpe meg. Øystein hjulpet meg på en måte som ingen andre har klart før. Han har støttet meg, samtidig som han har utfordret meg. Balansen er perfekt. Takk Øystein ! En kjempe kompetanse på det faglige feltet, samt en helt utrolig forståelse for det menneskelige sinn. Jeg drar 1,5 time en vei for å få hjelp av denne legen, og det skal jeg fortsette med helt til praksisen hans er over.

Tilgjengelig, hyggelig og ser pasienten

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Øystein er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Han er veldig tilgjengelig og det er lett å få time, til og med samme dag. Jeg får også alltid raskt svar når jeg ringer.

Han er alltid veldig hyggelig og du føler deg alltid velkommen når du kommer. Uansett hva du trenger hjelp til tar han deg på alvor. Han ser deg som person og virker genuint interessert i å hjelpe deg så godt han kan.

Som et pluss er også Wenche (som jobber der) alltid hyggelig og imøtekommende, både på telefonen og i person.

Jeg har ingenting negativt å si, og anbefaler Øystein til alle, både voksne og barn (det er til og med barneleker på venterommet).

Fantastisk lege og sekretær

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Har brukt Skår i ca 20 år. En lege som lytter og tar seg tid til pasienter. Dette til tross for at man vet det er mye å gjøre. Wenche som er sekretær har også gode egenskaper på sitt område. Hun gir god service på telefonen og i "luka". Får ikke fullrost de nok

Dyktig, emptisk, innsiktsfull og engasjert

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Jeg har brukt Dr. Skaar i over 20 år, det har også familien min. Vi ville aldri funnet på å bytte han ut. Han tar seg god tid (uansett hvor forsinket) og faktisk SER deg som ett menneske. En egenskap jeg vet mange der ute mangler. Jeg har full respekt og tillitt til Dr. Skaar, men må også få lov å rose Wenche som sitter i forværelset, så utrolig blid og hyggelig og ikke minst dyktig og samarbeidsvillg. Tusen takk for at vi har dere her :-)

Dyktig Lege med lang erfaring

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Dr. Skaar og Sylling Helsesenter. En flink allmennlege med lang erfaring og en genuin interesse for mennesket og for pasienten.