Øystein Skaar

Sylling Helsesenter Meieribakken 1 3410 Sylling

Siste vurderinger av Øystein Skaar

Dyktig, emptisk, innsiktsfull og engasjert

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Jeg har brukt Dr. Skaar i over 20 år, det har også familien min. Vi ville aldri funnet på å bytte han ut. Han tar seg god tid (uansett hvor forsinket) og faktisk SER deg som ett menneske. En egenskap jeg vet mange der ute mangler. Jeg har full respekt og tillitt til Dr. Skaar, men må også få lov å rose Wenche som sitter i forværelset, så utrolig blid og hyggelig og ikke minst dyktig og samarbeidsvillg. Tusen takk for at vi har dere her :-)

Dyktig Lege med lang erfaring

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Dr. Skaar og Sylling Helsesenter. En flink allmennlege med lang erfaring og en genuin interesse for mennesket og for pasienten.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Dr. Skaar er en dyktig lege. Han er en god lytter og har alltid tid til meg. Han er kunnskapsrik. Er han i tvil henviser han meg raskt videre. Han tar meg på alvor. Han er heller ikke vanskelig å be om å komme på hjemmebesøk dersom jeg ikke klarer å komme meg til legekontoret. Han kommer gjerne etter arbeidstid.

Empatisk og dyktig

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Dr.Skaar har vært min og min families fastlege i mer enn 10 år. Vi har alltid fått veldig god oppfølging og føler oss veldig trygge på å bli ivaretatt. Han er veldig lyttende og ser hele mennesket.
Dr.Skaar er en kunnskapsrik og flink lege som ikke nøler med å henvise til spesialister for å få mer utredning. Han er genuint interressert og strekker seg langt for å hjelpe sine pasienter.
Både dr.Skaar og hans assistent Wenche er utrolig positive og flotte mennesker, med mye kunnskap og mye medmennskelighet. Jeg anbefaler på mitt varmeste dette legesenteret !

God lege.

Lege: Øystein Skaar Skrevet

Har hatt Dr. Skaar i snart 20 år og han har vært der for meg og familien hele tiden.
God til å lytte, flink til å forklare.
Stiller opp på viktige møter som omhandler barn i et samboer brud.
Har vært en fin støttespiller i en periode med "hjerteproblemer"
Kan bare si en ting...Bruk Dr. Skaar.
Forværelset sitt personal er bare enestående.