Legene i Løkkebakken DA

Telefonnummer35 98 99 9935 98 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkebakken 12 3770 Kragerø

Siste vurderinger av Legene i Løkkebakken DA

Dyktig i jobben sin

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Dr Hasseleid er en dyktig lege. Han følger opp, er empatisk og lett å føre en dialog med. Kan anbefale han på det varmeste.

Jeg føler meg trygg, sett og ivaretatt

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Dr Hasseleid følger godt opp. Han lytter, undersøker, er ydmyk og følger opp. Jeg er meget fornøyd og føler meg ivaretatt og trygg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lillian Winsnes Skrevet

Lett og grei å prate med. Viser interesse for mine helseproblemer. Følger opp det vi avtaler. God fastlege!!

Tolmodig, dyktig og nøye.

Lege: Anne Kristin Rist Skrevet

Eg har vært pasient hos ho ivertfall 10 år. Er superfornøyd. Ho passer på meg som ein hauk. Og det er eg svært takknemlig for!!! Er grundig med att alt blir fulgt opp. Om noke er galt med ein prøve, får eg ekstra oppfølging. Ho sender txt melding eller ringer, når ho får svar på ein prøve. Er ho usikker på noke, så ringer ho nyrelegen. Kunne ikkje bedt om ein meir trygg, omtenksom og dyktig lege! Ho er svært dyktig med alt ho har gjort for meg. Gir meg god tid, og er flink til og lytte. Kommer med råd, veiledning, og fikser det meste.

Hyggelig fyr!

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Imøtekommende og hyggelig med glimt i øyet. ikke redd for å si at han må sjekke opp videre fordi han ikke vet.
Virker grundig og seriøs