Legene i Løkkebakken DA

Telefonnummer35 98 99 9935 98 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkebakken 12 3770 Kragerø

Siste vurderinger av Legene i Løkkebakken DA

Anbefalter høyst tvilsom, ikke-godkjent alternativ behandling.

Lege: Bernt Filip Kristiansen Hasseleid Skrevet

Har kun vært hos Hasseleid en gang og da anbefalte han en høyst tvilsom alternativ behandling for et problem jeg ikke var der for. Jeg er overbærende og tenkte han ikke visste bedre, men en godt utdannet person innen medisin bør faktisk vite bedre. I tillegg ga han inntrykk av å ikke være helt til stede. Vi har alle sånne dager og denne vurderingen er som sagt basert på kun en konsultasjon.
Vikarlegen, som jeg har vært hos flere ganger, er svært hyggelig og virker trygg, åpen og flink.
Det eneste jeg har å utsette på vikarlegen er hen påpekte at tiden var ute, før jeg var ferdig med alt jeg skulle ta opp. Dette har jeg aldri opplevd før. Tar til etterretning at jeg burde bestilt en dobbelt-time.
Det er heller ikke legens skyld at tiden pr pasient er viktigere enn pasienten. Med alle lover og regler fastleger i dag må forholde seg til, skal de har ros for at de faktisk gidder å bli fastleger.
De som svarer i telefonen er veldig hyggelige og flinke.

Dyktig i jobben sin

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Dr Hasseleid er en dyktig lege. Han følger opp, er empatisk og lett å føre en dialog med. Kan anbefale han på det varmeste.

Jeg føler meg trygg, sett og ivaretatt

Lege: Andreas Mathisen Hasseleid Skrevet

Dr Hasseleid følger godt opp. Han lytter, undersøker, er ydmyk og følger opp. Jeg er meget fornøyd og føler meg ivaretatt og trygg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lillian Winsnes Skrevet

Lett og grei å prate med. Viser interesse for mine helseproblemer. Følger opp det vi avtaler. God fastlege!!

Trygg og vet hva han snakker om

Lege: Bernt Filip Kristiansen Hasseleid Skrevet

Har hatt Bernt Filip som lege en stund nå og aldri møtt noen som er så kunnskapsrik og forståelsesfull.tommel opp😊