Fastlegene

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av Fastlegene

Fantastisk!

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Fikk Ali som lege da min gamle fastlege flyttet. Han er en fantastisk lege som er flink til å lytte og finne løsninger på problemer. Han er veldig "menneskelig" og imøtekommende. Utrolig fornøyd med han som lege hittils.

Tar pasienten på allvor

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Synd han flyttet fra Harstad. Blir savnet.
Tok meg seriøs , flink å lytte og tok seg god tid.
Har bare godt å si om denne legen.....

Trygt og ikke trygt

Lege: Espen Harald Røkaas Skrevet

Altså, når det kommer til Røkaas selv så er han veldig hyggelig og snill! Men han er litt for sløv på det med å ta prøver for å gjøre grundigere sjekk.
Han kan ta avgjørelser litt for kjapt. Noe som gjør at jeg personlig har følt at jeg ikke har blitt hørt og noen ganger ikke tatt på alvor.
Har vært episoder jeg har vært så syk at jeg må ha medisiner men ikke fått dem før jeg har måtte dratt på legevakten fordi han har sagt det bare er et "virus" og går over av seg selv.
Føler heller ikke at han tar pasienter med psykiske problemer så på alvor heller, han kan ha lett for å uttrykke at man overdriver i slike tilfeller.

Trygg og empatisk

Lege: Ingeborg Johannessen Skrevet

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Hun lytter til bekymringene dine og tar deg på alvor, og man føler seg godt ivaretatt som pasient. Hun er oppmerksom og følger opp eventuelle bekymringer i form av å ta nødvendige prøver etc. Jeg er veldig fornøyd.

Grei og hyggelig ung lege.

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Dr. Hagen er ganske ny ved dette legekontoret. Derfor har jeg litt lite å bygge på i vurderingen men hun virker interessert og seriøs og ser på deg når hun snakker. Har en god følelse og håper at hun fortsetter. Som ganske nyutdannet har hun nok også nyere medisinsk kunnskap som er betryggende.