Fastlegene

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av Fastlegene

Dårlig tid og lite empatisk

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Har grudd meg for å gå til henne som min lege. Føler hun helst ikke vil ha meg som pasient.
Lite forståelse for problemer jeg prøver å ta opp. Ingen hjelp å få for å løse mine plager.
Får alltid beskjed om at ting skal tas opp på neste time, og så neste time.....

En god fastlege

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Går jevnlig til kontroll og føler meg godt tatt hånd om medisinsk. Kan sikkert bli bedre på kommunikasjon. Eneste negative er at det ofte er 30 minutter ekstra venting for å komme inn.

Flink lege

Lege: Mads Kopperud Eie Skrevet

Flink lege som tar pasient på alvor henviser pasient videre og veldig flink til å lytte til pasenten kommer alltid med råd og forslag

Mer opptatt av skjermen enn pasienten.

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Jeg er kronisk syk og fikk ikke hjelp her. Samlebåndsmentalitet. Upersonlig. Fulgte ikke opp henvisninger og ga feil opplysninger til nav. Anbefales ikke.

Rolig, men avvisende

Lege: Christian Fredrik Heberg Johnsen Skrevet

Legen er mer opptatt av dataskjermen enn å kommunisere med pasienten. Har ikke satt seg inn i hvorfor pasienten kommer, selv om dette blir presisert i melding på forhånd. Veldig avventende med å sende deg videre til flere undersøkelser, og er helt klar på at "alle" helseplager sannsynligvis kommer av litt overvekt, eller gir deg Ibux eller Paracet mot sterke nervesmerter, for "det hjelper sikkert".. Tar deg ikke på alvor, og har en avvisende holdning når du snakker til han. Bruker aldri mer en 4-5 minutter på deg som pasient, selvom man har sittet i 45 minutter og ventet på venterommet. På bakgrunn av alt dette, har jeg gått med sterke smerter hver dag i ca 6mnd, og bytter nå fastlege, da jeg ikke holder ut smertene lenger.. Hyggelige kontordamer trekker servicen opp:)