Fastlegene

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av Fastlegene

Trygt og ikke trygt

Lege: Espen Harald Røkaas Skrevet

Altså, når det kommer til Røkaas selv så er han veldig hyggelig og snill! Men han er litt for sløv på det med å ta prøver for å gjøre grundigere sjekk.
Han kan ta avgjørelser litt for kjapt. Noe som gjør at jeg personlig har følt at jeg ikke har blitt hørt og noen ganger ikke tatt på alvor.
Har vært episoder jeg har vært så syk at jeg må ha medisiner men ikke fått dem før jeg har måtte dratt på legevakten fordi han har sagt det bare er et "virus" og går over av seg selv.
Føler heller ikke at han tar pasienter med psykiske problemer så på alvor heller, han kan ha lett for å uttrykke at man overdriver i slike tilfeller.

Trygg og empatisk

Lege: Ingeborg Johannessen Skrevet

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Hun lytter til bekymringene dine og tar deg på alvor, og man føler seg godt ivaretatt som pasient. Hun er oppmerksom og følger opp eventuelle bekymringer i form av å ta nødvendige prøver etc. Jeg er veldig fornøyd.

Grei og hyggelig ung lege.

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Dr. Hagen er ganske ny ved dette legekontoret. Derfor har jeg litt lite å bygge på i vurderingen men hun virker interessert og seriøs og ser på deg når hun snakker. Har en god følelse og håper at hun fortsetter. Som ganske nyutdannet har hun nok også nyere medisinsk kunnskap som er betryggende.

Effektiv

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Har vært hos legen ved flere anledninger i forbindelse med forskjellige ting. Har alltid blitt hørt og fått nøyaktig den hjelp jeg trengte. Han tar seg tid til å høre og stille relevante spørsmål, samt er effektiv med å finne en løsning som har hjulpet.

Dyktig

Lege: Ali Maqsood Ahmad Skrevet

Faglig dyktig og empatisk lege. Man får raskt time og han lytter godt til det man vil ta opp. Henviser videre der det er nødvendig. Det er vanskelig å være syk men han er en god støtte i situasjonen.