Sandefjord Helsepark

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Helsepark

Dårlig lege !

Lege: Nils Kähler Skrevet

Og være pasient hos denne legen er desidert den værste opplevelsen jeg har opplevd! Han er frekk, spydig å ved flere utrykk også på at han blir oppgitt. Han er lite interesset i deg som pasient.

Etter flere dårlige opplevelser med denne legen gruet jeg meg til og bestille time. Siste timen jeg var hos denne legen fikk begeret til og renne over. Jeg hadde med meg ett familie medlem ettersom jeg ikke ville dra alene! det som skjedde da var at hun prøvde og gi ett tips til en eventuelt blodprøve jeg burde ta da han svarer hun frekt at : »hun ikke skal komme her og belære han jobben ettersom han kunne den selv. «. Sånt svarer man ikke en pasient!

Han som lege burde han vite hvordan man snakker med en pasient. Jeg føler meg ikke trygg på Nils K sine vurderinger eller ei beslutninger!

Skal sies at jeg ved sist legetime møtte en ung ansatt som var veldig flink i jobben sin. Og har eller ikke hatt noe problem med andre ansatte der...

Burde ta seg mer tid til pasientene

Lege: Christina Anna Herta von Dem Borne Skrevet

Brukte bare fem min på meg, og måte ikke si om andre ting som plager meg, at jeg må bestile en annen time og deretter betalte 324kr for 5 min..
Og de helsesekretær er ikke hjelpsom.

Lite imøtekommende

Lege: Nils Kähler Skrevet

Som og prate til en vegg. Og sånn skal det aldeles ikke være. Føler man er til bry fir denne mannen.

Ikke flink i jobben, blir fort irritert og virker uinteressert

Lege: Nils Kähler Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor, lite medisinsk oppdatert. Vet ikke hvor han skal finne informasjon om riktig behandling.

Bryr seg ikke om deg som pasient.

Lege: Nils Kähler Skrevet

Tar deg ikke seriøst, prøver å sette opp ekstra time for å vise deg resultat av blodprøver de har tatt av deg, praksissen er at de ringer deg hvis det er noe.

Stoler ikke på resultatet av blodprøven de tok av meg, må ta en ny prøve hos min nye fastlege.