Sandefjord Helsepark

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Sandefjord Helsepark

Dyktig

Lege: Bård Fridtjof Nome Skrevet

Faglig dyktig,mennsklig bare gode ord men håper han snart er på plass igjen.
Vannsklig med vikarer over tid.

Imøtekommende, trygg og dyktig !

Lege: Kristin Henden Skrevet

Vi har vært hos Kristin et par ganger. Hun er desverre ikke vår fastlege men vi har vært hos henne i forbindelse med sykdom hos sønnen vår. Hun tar oss imot med åpne armer, virker interessert, engasjert og tar oss på alvor. Hun trykker på riktige knapper ift prøvetaking, henvisninger osv. Hun beroliger oss og tar oss på alvor med veldig god oppfølging. Her føler vi oss trygge ! Anbefaler virkelig Kristin som lege.

Uinteressert

Lege: Nils Kähler Skrevet

Virker veldig uinteressert og veldig lite åpen. Dårlig kommunikasjon og forståelse. Kvier meg veldig for å bestille time.

Flink!

Lege: Nils Kähler Skrevet

Flink og kunnskapsrik. Har han til meg og barnene. Altid hyggelig og imøtekommende. Lytter interessert. Klar presis tale, ikke så mye tull - deilig. Flink på mange områder og flink til å henvise videre, hvis den minste smule i tvil - så man får god veiledning. Flink til å følge opp.

Fantastiske damer i resepsjon/laboratorie. Flinke til å få en til å føle seg trygg i tøffe perioder med mye sykdom/usikkerhet!

Dyktig og hyggelig

Lege: Mikkel Veilemand Holstad Skrevet

Han tar pasienten på alvor selv om de spør om sjeldne diagnoser eller andre ting og sjekker og henviser videre. Føler at han tar meg på alvor, noe jeg aldri har følt hos andre leger.

Det at han har humor er et pluss, mange leger er gravalvorlige og det passer dårlig når man har litt galgenhumor selv.

Første gang jeg ikke har fått frikort før april, og det er bare fordi legen faktisk gidder å høre etter flere ting på samme timen.

Mange leger klarer bare og f.eks skrive ut resept, det tar gjerne bare 30 sekunder, men likevel ber de deg bestille ny time for å f.eks få sjekket en føflekk i tillegg. Forstår det ved akuttime, men ikke vanlig time, derfor er det bra at han faktisk klarer flere ting på en legetime. Han sitter heller ikke med stoppeklokke, noe en tidligere lege gjorde.

Et par av kontordamene er litt "sure", så det er litt negativt hvis man må snakke med en av dem, ellers er de andre blide og hyggelige, og flinke til å ta blodprøver, ikke alle som er det nemlig.
Her blir man sendt til laboratoriet om de skulle bomme to ganger, noe som kun har skjedd én gang, og jeg har dumme årer som stikker av eller gjemmer seg bort, så føler meg trygg på dem. De "sure" er også flinke til å ta blodprøver da, bare så det er sagt.