Doktorgården

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Doktorgården

Imøtekommende og engasjert

Lege: Per Anders Eskås Skrevet

Ble mottatt av en veldig trivelig og engasjert fastlege. Han virket trygg på sin oppgave, og jeg opplevde at han var interessert i å forklare ting og gjøre jobben sin på en profesjonell måte.

Positiv opplevelse av lege-besøk. Anbefales basert på min oppfattelse av hans holdning til faget og pasient. Opplevelse er foreløpig basert på ett besøk.

Trygg, blir tatt på alvor

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Har hatt Lindelien i mange år. Hun lytter og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Kunnskapsrik og empatisk lege.

Dyktig lege!

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har hatt Katrine som lege en periode nå og har vært inne hos henne flere ganger. Jeg kjenner meg ikke igjen i hva andre skriver, da jeg oppfatter henne som trygg, nøye, tar meg på alvor og er god til å lytte og berolige. Hun er mye flinkere enn andre fastleger jeg har hatt, så her blir jeg.

Veldig fornøyd!!

Trygg, snill og empatisk

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Jeg har i 25 år brukt Doktorgården, og enten lege Gunvor Lindelien eller Catharina. Jeg er veldig glad i begge damene men grunnet fordeling av pasienter ble Catharina fastlegen min. Hun er fantastisk, så god og trygg, og hun tar et vært problem seriøst og gjør alltid jobben sin grundig. Selvom det alltid er ventetid så er det helt greit nettopp fordi at når du selv kommer inn så tar hun seg tid til deg og du føler deg ikke som en kasteball. Alltid blid, rettferdig og lydhør.

Dessverre er det de som besvarer telefonen som drar ned hele legesenteret. Det er spesielt et kvinnemenneske som har kommet inn i nyere tid som ikke egner seg i det hele tatt. Hun er kvass og tar egne avgjørelser. Jeg er ikke alltid komfortabel med å utbrodere for de i skranken hva timen min dreier seg om og jeg får en sur tilbakemelding om jeg nevner det forsiktig. Nå har jeg prøvd 3 ganger over 10 dager å få en hastetime da jeg sliter med det kroppslige etter en abort og mye smerter som stadig forverres. Jeg ringer inn om morgenen hver gang men jeg blir møtt med "du får nesten bruke legevakta eller ringe inn igjen i morgen tidlig. Her er det fult idag hvis du ikke kan gå til en mannlig lege!" dette er ikke første gangen, jeg savner den tiden Sidsel satt i skranken og man alltid ble møtt med en moderlig og varm stemme.

Jeg er sjokkert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger og føler at hun har veldig dårlig tid, og hun har vært veldig stressa. Jeg har hatt vondt i hodet i 2 mnd og det eneste jeg har fått er paralgin forte. Jeg har blitt lovet siste gang nå at hun skulle ringe meg opp igjen det har nå gått 6 dager og hun har enda ikke ringt. Jeg orker snart ikke mere og er helt utslitt!!!!. Jeg er redd Jeg skal nå bytte lege jeg er redd for min egen helse.