Doktorgården Sande

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården Sande

Trygg, rolig og lyttende

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Alltid en lettelse å gå ut igjen fra kontoret til Hartz Melling.
Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg har til gode å møte en annen vikar/legevaktslege/annet legepersonell som kan måle seg. Alltid rolig, alltid oppmerksom, gir deg alltid blikkontakt fremfor å bare kikke inn i en skjerm! Oppleves veldig trygg for ei som meg, som alltid venter litt lenge og alltid gruer seg litt for mye til å oppsøke lege!

Styr unna

Lege: Benedikte Etnan Smith Skrevet

Virker å ha lite kunnskap om hvordan kommunisere med pasienten. Og hun kan avfeie viktig ting med at «det er nok ikke noe farlig». Og holder tilbake informasjon du som pasient bør få. Det virker nesten som at hun tror pasienten er dum. Klarer ikke å gjenta det man sier til andre leger, hører hun egentlig på det man sier?
Nei jeg går aldri til denne legen igjen.

Helt fantastisk

Lege: Per Anders Eskås Skrevet

Han lytter og tar en på alvor som pasient.
I tillegg forklarer han alltid på en god måte, er forståelsesfull og man ser at han virkelig bryr seg om deg som pasient.

Dyktig

Lege: Per Anders Eskås Skrevet

En fastlege som tar sitt virke alvorlig. Han utreder og er tydelig, har tid og lytter, følger opp og er interessert.

Dette er en Lege som virkelig har forstått sitt virke og lever opp til Lege yrket.

Tipp topp utenom alltid store forsinkelser

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Håper dere kan få korta ned på vente tida snart. Det er 30-60 min med ekstra ventetid. Og det har vært sånn i mange år.