Doktorgården

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Doktorgården

Trygg, snill og empatisk

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Jeg har i 25 år brukt Doktorgården, og enten lege Gunvor Lindelien eller Catharina. Jeg er veldig glad i begge damene men grunnet fordeling av pasienter ble Catharina fastlegen min. Hun er fantastisk, så god og trygg, og hun tar et vært problem seriøst og gjør alltid jobben sin grundig. Selvom det alltid er ventetid så er det helt greit nettopp fordi at når du selv kommer inn så tar hun seg tid til deg og du føler deg ikke som en kasteball. Alltid blid, rettferdig og lydhør.

Dessverre er det de som besvarer telefonen som drar ned hele legesenteret. Det er spesielt et kvinnemenneske som har kommet inn i nyere tid som ikke egner seg i det hele tatt. Hun er kvass og tar egne avgjørelser. Jeg er ikke alltid komfortabel med å utbrodere for de i skranken hva timen min dreier seg om og jeg får en sur tilbakemelding om jeg nevner det forsiktig. Nå har jeg prøvd 3 ganger over 10 dager å få en hastetime da jeg sliter med det kroppslige etter en abort og mye smerter som stadig forverres. Jeg ringer inn om morgenen hver gang men jeg blir møtt med "du får nesten bruke legevakta eller ringe inn igjen i morgen tidlig. Her er det fult idag hvis du ikke kan gå til en mannlig lege!" dette er ikke første gangen, jeg savner den tiden Sidsel satt i skranken og man alltid ble møtt med en moderlig og varm stemme.

Jeg er sjokkert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger og føler at hun har veldig dårlig tid, og hun har vært veldig stressa. Jeg har hatt vondt i hodet i 2 mnd og det eneste jeg har fått er paralgin forte. Jeg har blitt lovet siste gang nå at hun skulle ringe meg opp igjen det har nå gått 6 dager og hun har enda ikke ringt. Jeg orker snart ikke mere og er helt utslitt!!!!. Jeg er redd Jeg skal nå bytte lege jeg er redd for min egen helse.

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Er så fornøyd med catharina! Alltid blid og hører på pasientene sine. Henviser raskt videre om hun mener det er viktig. En lege man kan ta opp alt med.

Ikke fornøyd

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Oppleves som kald og uinteressert. Ikke spesielt flink med småbarn. Ønsker å få ting fort overstått og «værsågod neste».

Blid, hyggelig, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har vært min fastlege 3-4 år, etter at min forrige sluttet. Opplever Legen som blid, lyttende, kunnskapsrik og løsningsorientert, føler att jeg er I trygge hender.