Doktorgården

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Doktorgården

Jeg er sjokkert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger og føler at hun har veldig dårlig tid, og hun har vært veldig stressa. Jeg har hatt vondt i hodet i 2 mnd og det eneste jeg har fått er paralgin forte. Jeg har blitt lovet siste gang nå at hun skulle ringe meg opp igjen det har nå gått 6 dager og hun har enda ikke ringt. Jeg orker snart ikke mere og er helt utslitt!!!!. Jeg er redd Jeg skal nå bytte lege jeg er redd for min egen helse.

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Er så fornøyd med catharina! Alltid blid og hører på pasientene sine. Henviser raskt videre om hun mener det er viktig. En lege man kan ta opp alt med.

Ikke fornøyd

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Oppleves som kald og uinteressert. Ikke spesielt flink med småbarn. Ønsker å få ting fort overstått og «værsågod neste».

Blid, hyggelig, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har vært min fastlege 3-4 år, etter at min forrige sluttet. Opplever Legen som blid, lyttende, kunnskapsrik og løsningsorientert, føler att jeg er I trygge hender.

Min lege

Lege: Tristan Duc Vo Tran Skrevet

Denne legen er fantastisk! Han tar seg god tid (så langt det lar seg gjøre) uten å stresse! Har man reelle problemer tar han deg på fult alvor! Han er også lege til mine barn. Han bryr seg og tar deg inn etter stenge tid om det er behov for det! Det alle sier om ventetid er dessverre ikke hans feil. Dette legekontoret er det beste i Sande og de har dessverre for mange pasienter. Men legene er virkelig dyktige!!