Doktorgården

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården

Verdens fineste lege

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Jeg ble flyttet over til Catharina da Lindelinn var full. Var usikker ved første møte da jeg skulle ta opp noe svært ubehagelig. Måten jeg ble møtt på - og blir møtt på hver gang har gjort meg helt trygg på henne.

Catharina er mild og støttende, og hun er kunnskapsrik og erfaren. Hun gjør alt for å finne ut hva som er galt og henviser videre til eksperter når det trengs.

Ventetiden er lang, men det gjør meg ingenting. Jeg blir uansett alltid møtt og får aldri følelsen av at hun ikke har tid til meg.

Evig takknemlig for at nettopp hun er min lege. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke.

Beste fastlegen man kan ha!

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Hun har alltid tid til deg, hun lytter, hun kommer alltid med gode råd. Vært min fastlege i mange år og jeg føler meg så ivaretatt og det gjør barnet mitt og.

Interresert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg forstår ikke de negative meldingene her. Vi bytta til Katrine med en gang hun begynte i Sande, og vi har ikke angret et sekund. Hun er oppriktig interessert i oss som pasienter, hun kommer med gode råd og veileding, og jeg har aldri opplevd å måtte sette en diagnose selv. Jeg har også hatt kuler jeg har vært bekymret for. Den ene blei fjernet med en gang, mens den andre ikke er et problem. Jeg stoler fullt og helt på henne og håper hun snart er tilbake på Dr.gården.

Veldig fornøyd

Lege: Per Anders Eskås Skrevet

Jeg blir lyttet til.
Legen har tid til meg.
Sympatisk og hyggelig lege.
Tilgjengelig og imøtekommende.

Trygg, streng, og real!

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Aldri hatt en bedre fastlege, Gunvor er en perle. Hun tar seg alltid god tid, er grundig i sine vurderinger og henviser alltid videre om nødvendig. Hun er faglig dyktig og tar aldri snarveier.

Dette er en fastlege hvor man kan krysse av på alle punkter.

-God med barn
-God kunnskap om psykisk helse
-God kunnskap om somatikk
-Tar seg alltid god tid.
-Sjelden lang ventetid på kontoret
-Henviser alltid videre

En fastlege for hele familien! Herlig dame.