Doktorgården

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av Doktorgården

Min lege

Lege: Tristan Duc Vo Tran Skrevet

Denne legen er fantastisk! Han tar seg god tid (så langt det lar seg gjøre) uten å stresse! Har man reelle problemer tar han deg på fult alvor! Han er også lege til mine barn. Han bryr seg og tar deg inn etter stenge tid om det er behov for det! Det alle sier om ventetid er dessverre ikke hans feil. Dette legekontoret er det beste i Sande og de har dessverre for mange pasienter. Men legene er virkelig dyktige!!

Grundig

Lege: Tristan Duc Vo Tran Skrevet

Rolig person, tar seg tid, blikk-kontakt og behagelig.
Litt lang venting på telefon men sms fungerer bra!

Misfornøyd

Listen er lang..
Han er ofte stresset, surrete, er ikke forberedt til timen enda jeg har skrevet hva jeg ønsker å ta opp på selve timebestillingen, lang ventetid (ofte opp mot 1 time på venterommet), tar lang tid å i det hele tatt få time, føler ikke at jeg blir tatt seriøst nok. Dårlig formidlingsevne, føler ikke at han er tilstedeværende og bryr seg ordentlig. Det er trist å si det, men hvis jeg hadde blitt alvorlig syk, ville jeg nok ikke kunnet stolt på at han gjorde jobben sin skikkelig. Er derfor på tide å bytte fastlege og prøve noe nytt. Better safe than sorry.

«Ærlig talt»

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg fikk denne legen ufrivillig etter at min forrige lege sluttet. Jeg byttet fra denne legen etter kort tid da jeg skjønte at hun var for stolt til å henvise videre når hun ikke hadde peiling på det hun snakket om.
Jeg hadde en fettkul jeg ville fjerne fordi den vokste men hun mente det ville bli et så stygt arr. Hun ville ikke ha gjort det så derfor søkte hun meg ikke videre. I ettertid har jeg fjernet denne og lurer på hvor stor den ville vært i dag. Det arret jeg har i dag er ingenting i forhold til om jeg hadde hatt en svææær kul. Dessuten kunne jo denne kulen ha vært ondartet også,noe den ikke da var men hun kunne tatt den mer på alvor.
Jeg hadde en flekk i panna som hadde plaget meg en stund men denne så hun «ærlig talt ikkje» og henviste meg ikke videre for hun så den jo ikke. I ettertid har jeg fått vite at dette kan utvikle seg til kreft uten behandling.
Ta ditt eget liv på alvor og ikke velg denne legen. Hun virker for ung og stolt og vil klare seg selv.

Altid sen, mye venting

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Har hatt første time flere ganger, opplever at hun ikke er kommet på kontoret tidsnok til timen med pasienten. Mye venting på legekontoret alt fra 20 min til 1 time. Betaling kontoret tar ikke i mot kontanter, ikke kreditkort kan få tilsendt faktura Dette koster 56 kr. Eller flink lege