Doktorgården Sande

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården Sande

Tipp topp utenom alltid store forsinkelser

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Håper dere kan få korta ned på vente tida snart. Det er 30-60 min med ekstra ventetid. Og det har vært sånn i mange år.

Forståelsesfull, beroligende og trygg

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har flyttet fra Sande og var i ferd med å bytte fastlege for å ha noe nærmere i og med at jeg ikke hadde fått noe forhold til fastlegen min, da jeg nesten aldri er hos legen, til nå. Hun har vært så imøtekommende, lyttende og støttende samtidig som hun viser tillit og trygghet i det man står i. Jeg er super fornøyd og kjører heller en bit enn å bytte fastlege. Anbefaler varmt. Doktorgården generelt er et trygt sted å være når det stormer litt. Tar litt tid å komme frem på telefon og ofte litt ventetid, men det er et tegn på hvor mange de tar hånd om daglig og at de ser deg og tar seg tid til deg, sånn er det.

Verdens fineste lege

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Jeg ble flyttet over til Catharina da Lindelinn var full. Var usikker ved første møte da jeg skulle ta opp noe svært ubehagelig. Måten jeg ble møtt på - og blir møtt på hver gang har gjort meg helt trygg på henne.

Catharina er mild og støttende, og hun er kunnskapsrik og erfaren. Hun gjør alt for å finne ut hva som er galt og henviser videre til eksperter når det trengs.

Ventetiden er lang, men det gjør meg ingenting. Jeg blir uansett alltid møtt og får aldri følelsen av at hun ikke har tid til meg.

Evig takknemlig for at nettopp hun er min lege. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke.

Beste fastlegen man kan ha!

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Hun har alltid tid til deg, hun lytter, hun kommer alltid med gode råd. Vært min fastlege i mange år og jeg føler meg så ivaretatt og det gjør barnet mitt og.

Interresert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg forstår ikke de negative meldingene her. Vi bytta til Katrine med en gang hun begynte i Sande, og vi har ikke angret et sekund. Hun er oppriktig interessert i oss som pasienter, hun kommer med gode råd og veileding, og jeg har aldri opplevd å måtte sette en diagnose selv. Jeg har også hatt kuler jeg har vært bekymret for. Den ene blei fjernet med en gang, mens den andre ikke er et problem. Jeg stoler fullt og helt på henne og håper hun snart er tilbake på Dr.gården.