Doktorgården Sande

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården Sande

Imøtekommende og engasjert

Lege: Per Anders Eskås Skrevet

Ble mottatt av en veldig trivelig og engasjert fastlege. Han virket trygg på sin oppgave, og jeg opplevde at han var interessert i å forklare ting og gjøre jobben sin på en profesjonell måte.

Positiv opplevelse av lege-besøk. Anbefales basert på min oppfattelse av hans holdning til faget og pasient. Opplevelse er foreløpig basert på ett besøk.

Dyktig lege!

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har hatt Katrine som lege en periode nå og har vært inne hos henne flere ganger. Jeg kjenner meg ikke igjen i hva andre skriver, da jeg oppfatter henne som trygg, nøye, tar meg på alvor og er god til å lytte og berolige. Hun er mye flinkere enn andre fastleger jeg har hatt, så her blir jeg.

Veldig fornøyd!!

Jeg er sjokkert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger og føler at hun har veldig dårlig tid, og hun har vært veldig stressa. Jeg har hatt vondt i hodet i 2 mnd og det eneste jeg har fått er paralgin forte. Jeg har blitt lovet siste gang nå at hun skulle ringe meg opp igjen det har nå gått 6 dager og hun har enda ikke ringt. Jeg orker snart ikke mere og er helt utslitt!!!!. Jeg er redd Jeg skal nå bytte lege jeg er redd for min egen helse.

Fantastisk lege

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Er så fornøyd med catharina! Alltid blid og hører på pasientene sine. Henviser raskt videre om hun mener det er viktig. En lege man kan ta opp alt med.

Ikke fornøyd

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Oppleves som kald og uinteressert. Ikke spesielt flink med småbarn. Ønsker å få ting fort overstått og «værsågod neste».