Doktorgården Sande

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården Sande

Blid, hyggelig, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har vært min fastlege 3-4 år, etter at min forrige sluttet. Opplever Legen som blid, lyttende, kunnskapsrik og løsningsorientert, føler att jeg er I trygge hender.

Altid sen, mye venting

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Har hatt første time flere ganger, opplever at hun ikke er kommet på kontoret tidsnok til timen med pasienten. Mye venting på legekontoret alt fra 20 min til 1 time. Betaling kontoret tar ikke i mot kontanter, ikke kreditkort kan få tilsendt faktura Dette koster 56 kr. Eller flink lege

Fantastisk lege

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Har nå byttet til et annet legesenter grunnet eviglang ventetid, og til tider ufyselige damer i skranken, ikke alle. Ufattelig synd, når legen er så fantastisk. Leser seg opp før timen, tar god tid, lytter og respekterer. Hvis hun ikke kan ordne opp, henviser hun med en gang.

Anbefaler legen på det sterkeste, hvis man holder ut det andre.

Hyggelig og lydhør lege

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Har vært i flere år på et annet legekontor og ikke vært fornøyd. Har hørt fra flere lokale at hun var ettertraktet, men hadde lite tilgjengelige plasser.

Folk varslet hverandre når hun slapp ut ledige plasser. Men fikk endelig plass selv til meg og mine barn for 6 mnd siden og er veldig fornøyd med Catharina. Tror dette ble mitt siste bytte.

Imøtekommende, vennlig og profesjonell.

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Føler meg trygg på at det som bør sjekkes blir sjekket og det grundig. Hun er alltid blid og lydhør.