Doktorgården

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Doktorgården

Svært dyktig lege

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Gunvor er en faglig svært dyktig lege med lang erfaring. Hun møter meg som pasient på en tillitsfull måte, og jeg har full tiltro til hennes vurderinger. Dersom hun får ledig plass på sin liste vil jeg sterkt anbefale henne som lege.

Humørsyk

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Har byttet etter mange år som min fastlege. Hun er stresset, humørsyk og som pasient på hennes dårlige dager oppleves legetimene ubehagelig!! Litt kjapp med og skulle prakke på antideprisive tabletter, kjent som lykkepiller. Hun burde sette seg mer inn i pasientens bakgrunn og henvise videre ved behov kontra skrive ut resept på lykke-piller!!

Grundig og personlig oppfølging

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Lindelien er grundig og tar pasientene seriøst. Hun er veldig hyggelig og tillitvekkende. Hun husker pasientene og følger opp. Det eneste jeg har å utsette på er at det er vanskelig å nå frem på telefon og at det generelt er dårlig tilgjengelighet.

Legen er dyktig og effektiv.

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Hun er familiens lege gjennom ca. 20 år. Dyktig og effektiv. Tar seg tid til å lytte,og forklarerer godt. "Strør" ikke resepter og sykemeldinger.
Doktorgården har dyktig og effektiv betjening, men vanskelig å nå pr. telefon.

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Gunvor Lindelien Skrevet

Jeg føler at Gunvor Lindelien stort sett har tid til å lytte og hun gir råd. Hun kan virke litt stresset noen ganger, men jeg kan med sikkerhet takke henne, og hennes råd og omtanke, for at jeg fortsatt er i live i dag.