Falkum legesenter

Bjørnstj. Bjørnsonsgate 13 3722 Skien

Siste vurderinger av Falkum legesenter

Dyktig lege

Lege: Dag Roar Kise Skrevet

En dyktig ung lege som jeg føler meg trygg hos! Blir godt hørt og forklarer godt. Effektiv og nøye og en god dose humor på riktig plass

Beste legen som finnes!

Lege: Sissel Ann Hornnes Kise Skrevet

Tar deg helt seriøst på uansett hva det skulle være. Hun ser deg, og forstår deg. Dyktig i sine vurderinger. Sender fort henvisninger til spesialisttjenesten om det er grunn for det. Hun er en fantastisk lege!

Fantastisk lege!

Lege: Dag Roar Kise Skrevet

Han er ung, kunnskapsrik, pågående, dyktig, nøyaktig, lyttende og tar deg på alvor. Kunne ikke drømt om en bedre lege enn Dag Roar, han er virkelig unik!! All kred i verden til denne fantastiske legen! 😊👍

Trygg og hjelpsom

Lege: Dag Roar Kise Skrevet

Dag Roar er en veldig dyktig lege. Han tar deg seriøst, er lyttende og hjelper deg videre på en profesjonell måte. Han er en effektiv lege, men samtidig hensynsfull og viser forståelse. Jeg har vært hos alle legene på Falkum legesenter, og Sissel og Kai er både dyktige og erfarne, og Dag Roar gjør trioen komplett.
Legesenteret sådan svarer kjapt, og SMS-tjenesten fungerer godt. Er det akutt, får du time fort.
Alt i alt, jeg har kun positive erfaringer med Dag Roar.

Lege: Sissel Ann Hornnes Kise Skrevet

Sissel er fantastisk og helt super. En av de sjeldne.
Hun har empati, hun er lyttende og gjør alltid sitt beste. Hun tar meg på alvor, lytter til meg, og har alltid tid. Hun er grundig og nøye og viser alltid interesse og engasjement i pasient timen. Hun har tillit og viser trygghet og er alltid interessert i å hjelpe pasienten på best mulig måte. Hun viser respekt for pasienten.
Om alle kunne vært som Sissel!