Osedalen Legekontor

Frolandsenteret 1 4820 Froland

Siste vurderinger av Osedalen Legekontor

Fantastisk bra doktor.

Lege: Kristen Heimdal Skrevet

Var på mitt første besøk hos doktor Heimdal siden jeg hadde han som barnelege. En veldig sympatisk og flink doktor som tar seg god tid til å høre på pasienten. Kan anbefales på det sterkeste. Helsesekretæren gjør også en fantastisk bra jobb, veldig hjelpsom og ryddig. Jeg er veldig glad jeg har fått ham som fastlege.

Helt topp!

Lege: Kristen Heimdal Skrevet

Resepsjonen og legen er det beste jeg har vært utenfor. 3min maks så svares telefonen. Kristen er en hyggelig kar som tar deg seriøst. Blir vanskelig å finne en erstatning når han en gang skal gå av med pensjon.

Har full tillit til han og sekretæren!

Lege: Kristen Heimdal Skrevet

Dyktig og meget hyggelig.
Kunnskapsrik, og henviser videre når det er noe han er i tvil om.
Selv om jeg nå bor langt fra Osedalen, så vil jeg gjerne ha han fortsatt som min fastlege.

Dårlig resepsjon

Lege: Kristen Heimdal Skrevet

Legen er god og trygg og være hos, når man først kommer frem, men resepsjonen der imot er kranglende, frekk upålitelig, krenkende og uhyggelig vanskelig og komme i kontakt med. Prøvd tre dager på rad og ringe og kommer bare til en automatisk svar at de har åpent og så kommer det at tlf er opptatt.. Og når en først kommer i kontakt med damen bak tlf, så nøter man en frekk og lite i møte kommende person som ikke hører etter, sitter og sier man ikke har vært der så legen kan nok ikke hjelpe deg, selv om man faktisk har vært der.. Aldri mer skal jeg eller min familie sette vores bein hos kristen heimdal, ikke fordi legen ikke er flink og følger opp, for det skal selve legen ha. Han er utrolig flink! Men dessverre så sitter det en dame i skranken hos han som ødelegger alt!

Denne legen fortjener virkelig ros for sin innsats

Lege: Kristen Heimdal Skrevet

En veldig hyggelig lege som virkelig lytter til sine pasienter. Han er dessuten meget flink til å få deg utredet hos spesialister når det trengs. Alt i alt den desidert beste legen jeg noensinne har gått til. Anbefales på det varmeste