Libmed Leiv Isaksen Balle

Holbergs gate 15 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Libmed Leiv Isaksen Balle

Trygg og veldig kunnskapsrik

Lege: Leiv Isaksen Balle Skrevet

Har hatt dr balle i en del år nå den beste legen jeg noen gang har hatt. God kommunikasjon og legen er veldig god til å lytte og ta ting på alvor og tar nøye og grundige undersøkelser. Aldri hatt så god lege før. Det pleier å være lang ventetid på kontoret før eg kommer inn til legen men det er verdt å vente på

Uprofesjonell og humørsyk.

Lege: Leiv Isaksen Balle Skrevet

Fikk veldig godt inntrykk av dr. Balle første timen, selv om jeg måtte vente ca 1 time før jeg kom inn. Han brukte god tid og gjorde en grundig jobb. Etter hvert endret dette seg derimot totalt. Han virket mer og mer humørsyk. Og jeg gikk fra og føle meg veldig trygg, til å grue meg til hver time.

Trygg

Lege: Leiv Isaksen Balle Skrevet

Lege er dyktig på jobben sin. Plassen er rent og fint. Sykepleieren er også flinke.

radio/ musikk mens vi vente.
Takk

Den beste legen

Lege: Leiv Isaksen Balle Skrevet

Lege som jeg har brukt i 30år,en lege som lytter til det du har å fortelle om din helse,og som sender en raskt videre til spesialister om det er nødvendig. Den beste legen.

En meget god lege

Lege: Leiv Isaksen Balle Skrevet

En lege som lytter, tar seg tid og finner løsninger. Har fått meget bra hjelp! Var fornøyd med forrige fastlege som gikk av med pensjon, men Dr Balle har imponert meg mer.