Vidar Øksnevad

Langgata 51 4306 Sandnes

Siste vurderinger av Vidar Øksnevad

Egenrådig lege

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Har barn som er plaget med astma og allergi, noe som har endt med besøk på legevakten flere ganger. På legevakten har jeg fått streng beskjed om å gå til fastlege for å bli henvist til spesialister. Vidar Øksnevad har blankt avvist dette, prøv og feil metode er det beste med allergi og astma. Jeg har nå skiftet lege og mine barn har blitt henvist til spesialister og er under oppfølging.

Øksnevad er etter min menig en person som vet best selv, en farlig holdning

Trygg og kunnskapsrik, akkurat det

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Kanskje man ikke får akkurat svaret eller løsningen man "ønsker", men han har aldri tatt feil for vårt vedkommende.
I tillegg henviser han videre om han ikke klarer å lande et problem eller en stille en diagnose på egenhånd.
Mange rare meldinger her inne om hvorfor man ikke er fornøyd, får ikke sykemelding, arrogant osv.
Kjenner ikke igjen noe her etter så mange år hos samme lege.
Storfornøyd.

Stabil og grundig

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Opplever legen som grundig og handlekraftig.
Dersom han ikke er sikker i sin sak er han ydmyk for at det finnes spesialister og sender videre til ytterligere utredning hos spesialist.
Har aldri gått fra det kontoret uten å føle at jeg har blitt tatt på alvor, og det har også vært god oppfølging i etterkant.
Har benyttet legen gjennom tre svangerskap, alvorlige sykdommer og det er ikke aktuelt å bytte til noen annen.
Skulle noe forbedres er det en oppgradering av kontoret, men det påvirker på ingen måte legens kompetanse og min trygghet ved å ha ham som fastlege.

Angrer på at jeg gikk til denne legen!!

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Fastlegen min har vinterferie (??) og jeg ble videresendt til Øksnevad. Ekstremt irrirtabel person, bryr seg ikke om at jeg sitter og koker med feber og trenger sykemelding, sier at jeg ikke er syk. Jeg gir beskjed om at jeg er gravid og ekstra svak, og jordmor anbefaler meg å ta noen dager sykemelding, da jeg jobber i et tungtarbeidende yrke. Han sier jordmor bestemmer ikke her, her er det han som er lege. Fikk sykemelding for idag, og det var han IKKE glad for å gi meg. For en usympatisk person, ingen empati for andre, og jeg følte meg uglesett som en annen unnasluntrer. Anbefales ikke, utrolig leit legebesøk. Null stjerner.

Urent kontor og lite seriøs

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Har gått til denne legen en stund nå, opplever at han ikke tar meg og mine beskymringer seriøst. Han burde skjekke opp lukten på legekontoret da det lukter enormt katteurin. Føles ekkelt ut å være på kontoret hans.
Har sjenerelt dårlig erfaring med denne legen.