Vidar Øksnevad

Langgata 51 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vidar Øksnevad

Nøye, observant og Hyggelig

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Jeg har gått til denne legen nå i over 5 år. Mitt inntrykk er at han alltid har tid til alle mine spørsmål. Han undersøker alt som han skal, og sender meg raskt videre om det er behov for videre undersøkelser. Jeg opplever ham som imøtekommende og dyktig både faglig og medmennesklig. Synd han nærmer seg pensjonsalder.

Ubehagelig opplevelse.

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Har hatt Dr. Øksnevad som fastlege i mange år. Var fornøyd med han i disse årene, men jeg slapp også å røyne han da mine helseproblemer var av mindre alvorlig art. For et par år siden fikk jeg en alvorlig diagnose. Han tok godt vare på meg en stund. Men det siste året har jeg følt meg som en plage for han. Det virket ikke som han tok mine helseutfordringer på alvor. Det ble så ille for meg, at jeg kviet meg for hver legetime. Jeg tok det til slutt opp med han. Resultatet ble en hissig fastlege som sa at han forsto at jeg ikke hadde noe tillit til han lenger, og at jeg måtte finne meg en ny fastlege på dagen.

Jeg ble dypt skuffet av reaksjonen hans. Mener at det må være mulig å stille kritiske spørsmål, uten å bli kastet regelrett på dør.

Har nå funnet meg en ny fastlege, og blir nå tatt på alvor.

Tillitsfull og kunnskapsrik

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Hyggelig menneske, gir et sterkt faglig inntrykk, fokus på det som er vesentlig, kort ventetid.
Veldig fornøyd med ham som fastlege.

Kjempe bra lege

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Har hatt Øksnevad i en del år nå og erfaringsmessig hver gang jeg har vært hos han har jeg fått den hjelpen jeg trenger. Han sjekker fakta og at ting stemmer. Så snakker man sant, så er han villig til å hjelpe så godt han kan. Men hvis man begynner å balle på så sier det jo seg selv hva som skjer.

Leser mye rart her inne om at kontoret luker "kattepiss" Det er bare tull, sikkert bare en sur person som ikke fikk viljen sin om sykemelding :)

Han er ikke den legen som kommer til å gi sykemelding bare fordi man ikker følger seg "bra" eller rettere sagt "vondt i viljen". Han er den type lege som gir sykemelding når det er bevis på at noe er galt. Og gjør de tiltakene som skal til for å få svar eller sender videre om han er i tvil.

Så de som klager på at de ikke får viljen sin burde for all del bare bytte lege, for han er ikke en som lar seg bli "pushed" til å gi sykemelding, eller høre på syt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Vidar Øksnevad Skrevet

Simply the best. Kort ventetid. Effektiv. Spør alltid og det er noe mer. Er IKKE stressa. Tar seg alltid god tid.