Håbet Legesenter DA

Håbafjellveien 4 4325 Sandnes

Siste vurderinger av Håbet Legesenter DA

VELDIG TRYGG LEGE

Lege: Svetlozar Vassilev Baliev Skrevet

Kan garantere at denne fantastiske legen reddet mitt liv ! Han tok tak i ting og er veldig god til å lytte og høre hva du som pasient sier,Han er rolig og trygg å gå til ,Den beste legen eg har hatt på mine 59 år .Andbefales på det sterkeste !

Utrolig hyggelig og seriøs lege!

Lege: Per Samuel Bjørgaas Skrevet

Jeg har gått til han i veldig mange år. Han har alltid tatt seg tid til og snakke fritt om hva jeg bruker tiden min på. Ikke bare om diagnosene eller resepter... Han kan vær streng noen ganger, men han er det på en BRA måte til mitt eget beste! Jeg anbefaler han til ALLE 100% trofast og omtenksom lege!

En fantastisk oppgående god lege

Lege: Per Samuel Bjørgaas Skrevet

Har bare positive ting å si om denne legen som lytter og tar meg på alvorlig og har aldri sviktet meg som pasient.

Den beste fastlege

Lege: Svetlozar Vassilev Baliev Skrevet

Han er den beste fastlege vi har hatt!!! superfornøyd!
Vi kom med sønnen vår på fredag rundt kl.15 da det var en hastesak, vi kom uten håp å bli undersøkt men kunne ikke vente. Baliev var på vei hjem til bilen hans. Når han så oss, kom han tilbake og undersøkt sønnen vår, da vi kunne bli rolig over helgen. Han er en ekte lege, veldig caring.

Beste legen

Lege: Svetlozar Vassilev Baliev Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Heldigvis er jeg på hans liste og den gir jeg ikke fra meg😉 god hjelp, og alltid på tilbudssiden