Håbet Legesenter DA

Håbafjellveien 4 4325 Sandnes

Siste vurderinger av Håbet Legesenter DA

Flink, nøye og hyggelig.

Lege: Laila Hølland Berner Skrevet

Laila Hølland Berner er veldig nøye og oppmerksom. Jeg føler hun virkelig bryr seg om meg og familien vår, som mennesker og pasienter.
Hun virker kunskapsrik og forklarer ting på en forståelig måte.

Ikke anbefale til noen

Lege: Dulari Jayasingha Skrevet

Jeg blir lurt av de positive meldinger. Dulari er en lege med dårlig humør, irritert, ikke snill og veldig opptatt av seg selv og veldig fornøyd av seg selv. Hun sammenlikner pasienter med seg selv. Hun er verste lege som jeg traff i mitt liv. Veldig dårlig holdning.

Ikke mulig å bruke Helfo.no hos henne.

Lege: Laila Hølland Berner Skrevet

Jeg føler denne legen prøver å dra ut penger av meg. Jeg føler meg ikke sett eller hørt.
Når jeg ber om fornyelse av legemidler på helfo.no, som jeg har brukt før, får jeg alltid beskjed om å bestille time for vurdering. Jeg har ikke tid til dette når jeg går på skole!
Jeg synes dette er unødvendig, at de promoterer for å bestille time, fornye medisiner på Helfo.no, men det eneste jeg alltid får beskjed om er å komme til vurdering. Dette blir for dumt, jeg har ikke lyst til å gå til denne legen, men er nødt frem til jeg får ny fastlege. Jeg står på venteliste til ny og BEDRE fastlege. Jeg har slitt med sykdommer nå lenge, og ting jeg burde sjekket opp hos fastlegen, men jeg utsetter heller dette enn å gå til henne.

Ikke fornøyd

Lege: Laila Hølland Berner Skrevet

Føler ikke jeg blir hørt av legen, føler meg ikke sett og heller ikke ivaretatt. Synes det er lang ventetid før jeg kommer gjennom til legekontoret, sitter 15-20 minutter før jeg kommer gjennom, også må jeg vente på time i opptil 5-10 dager, maks 14 dager. Jeg føler meg ikke godt i varetatt i telefonen, noen ganger er de sure i telefonen.
Legen forstår ikke mine tilstander i livet, tar meg ikke seriøst, føler jeg må ha med en forelder hvis jeg skal bli tatt "litt" seriøst. Jeg kan ikke gå alene. Føler også det er dårlige åpningstider, og åpningstider ved telefon. Jeg går på skole, og har da ikke mulighet til å ringe legekontoret i matfriminuttet fra 11.25-11.55, da legekontoret har pause fra 11.00-13.00, synes dette er for lenge. og de tar heller ikke telefon når jeg ringer to minutter før 11.00.

VELDIG TRYGG LEGE

Lege: Svetlozar Vassilev Baliev Skrevet

Kan garantere at denne fantastiske legen reddet mitt liv ! Han tok tak i ting og er veldig god til å lytte og høre hva du som pasient sier,Han er rolig og trygg å gå til ,Den beste legen eg har hatt på mine 59 år .Andbefales på det sterkeste !