Solvang Legekontor AS

Espevikvegen 18 5521 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Solvang Legekontor AS

Ingen respekt over andres tid og spørsmål.

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

Vanlig legebesøk til solvang må du forvente og vente i nesten 2 timer før legen kommer og hente deg.. Typisk rett før du har rett på gratis time. Når du kommer inn så er det som regel rett på sak som kan være bra, men tydelig at han vil bli ferdig raskest muligt.. Du kan beskrive mye av dine problemer som fra mitt ståsted blir ikke tatt alvorlig.. Mye er bare ja eller nei svar. Som regel varer denne lege"timen" i ca 10-15min før du blir bedt om å gå og heller bestille ny time. Eg føler alltid når eg er hoss denne legen så er det bortkastet penger og tid siden du kommer aldri ut med skikkelige svar. Liker spesielt godt at Jan Fyllingen ikke har tid til pasienter for det er så mange men klarer en røyke pause på en god stund etter kvar pasient..

Mitt verste legebesøk noensinne!!!

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

Dette var en ubehagelig opplevelse, legen var i ekstremt dårlig humør fra første sekund, så ble det bare verre og verre.

Jeg har nettop flyttet, nytt valg av fastlege ble helt tilfeldig. Jeg hadde bestilt en utvidet time siden det var en ny lege og jeg hadde nye komplikasjoner tenkte jeg det var greit med litt extra tid til å forklare hva som hadde skjedd.

Noe av det jeg skulle forklare var vanskelig å snakke om... Men jeg fikk egentlig ikke forklart noen ting, jeg ble avbrutt hele tiden. Jeg måtte til slutt spørre om han ikke trodde meg, noe han bekreftet at han ikke gjorde.

Han leste journalen min feil, han sa at noe av mine problemer kom fra den spesifikke saken... jeg prøver å forklare han at jeg har allerede snakket med ekspertene jeg har blitt henvist til og de stiller seg helt uforstående til at problemet skulle komme derfra, han blir bare mer sur, han sier han vet nøyaktig hvordan det er, han sier min tidligere fastlege har konkludert med dette, noe som ikke er sant, dette gikk på informasjon min tidligere fastlege ikke hadde.

Denne legen er ikke Interessert i hva du har å si i det hele tatt, han er så avisende at han ikke engang er i stand til å forstå sammenhengen i det du prøver å forklare.

Jeg hadde ventet lenge på denne timen, det er ting jeg er veldig bekymret for jeg hadde å snakke om, men det var helt bortkastet. Jeg var sjokkert da jeg gikk fra legekontoret, jeg ble bedt om å gå... på et veldig uhøffelig vis, jeg var så sjokkert at jeg betalte for timen, noe jeg angrer på.

Det er ikke ofte jeg går til legen, og dette er første gangen jeg kommenterer her.

Trygg og observant

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Var her m mitt barn som sliter med kvalme. Hun gjorde grundig arbeid og tok seg god tid.
Corona-tilstander til tross føler vi oss sett.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Drivande dyktig i jobben sin. Ei varm og flott dame på alle måtar. God på å forklara ting, og ho ser heile deg, gjerne ting du ikkje ser sjølv òg.

Dyktig,varm,fantastisk lege

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Har gått til Elen Marta Hovig så lenge tilbake jeg kan huske.
Hun er faglig utrolig dyktig, sender meg videre til spesialist om det trengs.
Hun er det varmeste og mest forståelsesfulle mennesket og legen jeg vet om. Har ledd og grått på hennes kontor. Hun sier det som det er uten å legge noe i mellom. Er streng og påpasselig når det trengs og varm og forståelsesfull når det trengs.
Tusen takk for at du er den du er.

Dette er en Pluss-tjeneste.