Solvang Legekontor AS

Espevikvegen 18 5521 Haugesund

Siste vurderinger av Solvang Legekontor AS

Grundig

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

En lege som går grundig inn i undersøkelsen av pasienten.
Er dessverre alt for lang ventetid når en ankommer venteværelset. Etter flere tilfeller med oppimot halvannen times venting (for så å avslutte selv grunnet henting i barnehagen), valgte jeg å skifte fastlege. Dessverre.

Veldig godt fornøyd

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Vært min fastlege i snart 20 år. Enig i at hun bruker mye tid på skjermen, før data gjorde sitt inntog var hun mer direkte oppmerksom mot meg som pasient. Opplever likevel at hun hører meg og ser meg og er alltid nøye med undersøkelser. Hun er veldig hyggelig - egentlig- og har veldig mye kunnskaper og erfaring. Er også imøtekommende viss jeg har noe som jeg ønsker i forhold til å prøve behandlinger f eks
Der har vært veldig lang ventetid på venteværelset og jeg må sette av en time ekstra til legebesøket, har bedret seg noe nå.
Hyggelige sekretærer.
God atmosfære.
Setter stor pris på at der ikke er telefontid. Kan ringe hele dagene fra kl.8.30 til 16.00 og det er helt utrolig. Hun hører heller ikke til de som tar helg kl. 12 på fredager.
Følger godt opp prøvesvar og gir beskjed til meg.

Klarer ikke å sette seg inn i pasientens ståsted

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

Når jeg har time hos Fyllingen må jeg ikke komme med antydninger på hva jeg tror som feiler meg. Det er mye kommanderinger og lite forklaringer før han skal foreta en undersøkelse. Dette gjør at jeg får liten tillit til han som lege.

Ikke fornøyd!!!

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Veldig lite øyekontakt...Kald og fraværende.Ikke opptatt av pasienten forann seg....ikke anbefale!!!

Useriøs

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Fastlegen oppfattes som useriøs, sitter med nesen på sin datamaskin uten øyekontakt, masse papirer på bordet, rotete, setter seg ikke inn i din situasjon.