Solvang Legekontor AS

Espevikvegen 18 5521 Haugesund

Siste vurderinger av Solvang Legekontor AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

Vært min lege i 30 år. Gruer meg til at han skal finne på å pensjonere seg, håper det blir lenge til.
God å samtale med og sender deg raskt videre til spesialist dersom han er i tvil.
Han tar seg god tid med pasienten, foretrekker det, og da kan det av og til bli en del venting på venteværelse.

Kunnskapsrik og metodisk

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

Denne legen er den eneste som tar helsen din seriøst og tar deg på alvor. Byttet til denne legen for mange år siden, og har ikke angret et sekund. Man blir videresendt til spesialist umiddelbart om det er mistanke om noe mer enn "vanlig".

Klok og effektiv

Lege: Elen-Marta Hovig Skrevet

Elen-Marta har vært min fastlege siden 2005. Selv om jeg ikke er en hyppig bruker av fastlegen, besøker jeg legekontoret ca. fire ganger iløpet av ett år. Det har derfor blitt en del besøk oppgjennom årene, og jeg er blitt godt kjent med Elen-Marta.

Elen-Marta er en kvinne med enort mye kunnskap på sitt område og fagfelt. Enten det er influensa eller vonde øyesykdommer opplever jeg alltid å få gode svar uten antydninger til synsing og slikt. Jeg slet noen år tilbake med stadige hevelser på det ene øyet, men efter en rask konsultasjon hos Elen-Marta var diagnosen stilt, og jeg fikk resept som jeg hevet samme dag. Efter én uke var øyet bra igjen, og jeg har ikke opplevd lignende plager.

Dette er bare ett av flere tilfeller hvor Elen-Marta har hjulpet meg og effektivt stilt en diagnose. Jeg opplever alltid at hun tar meg seriøst, og tviler aldri på at avgjørelsene hun tar er feil.

Ærlig, direkte og tillitsfull

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

Jeg har nå gått til Solvang legekontor siden 2005. Jan er ikke fastlegen min, men eftersom jeg er pasient av en annen lege på samme legekontor, har det hendt flere ganger at jeg også har hatt time hos Jan.

Noen av Jans beste egenskaper må være at han alltid er ærlig, svarer direkte på spørsmål og at han alltid henviser til spesialist om dette er nødvendig. Jeg har min fulle tillit til Jan, og selv om det noen ganger kan være litt lang tid på venterommet, er dette raskt glemt når jeg kommer inn på legekontoret.

Jeg opplever også en sterk faglig trygghet når jeg er hos Jan. Han er utrolig dyktig i sitt fag, og gjennom svært mange års erfaring har han bygget seg opp en enorm kunnskap på særlig idrettskader og lignende. Jeg anbefaler alle som sliter med vonde knær, heler, skuldre eller andre leddplager å oppsøke Jan. Det kommer du ikke til å angre på.

Grundig

Lege: Jan Kristoffer Fyllingen Skrevet

En lege som går grundig inn i undersøkelsen av pasienten.
Er dessverre alt for lang ventetid når en ankommer venteværelset. Etter flere tilfeller med oppimot halvannen times venting (for så å avslutte selv grunnet henting i barnehagen), valgte jeg å skifte fastlege. Dessverre.