Haugesund Medisinske Senter

Sørhauggaten 111 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund Medisinske Senter

Tar deg på alvor. Dyktig lege

Lege: Daniel Stenberg Saxe Skrevet

Veldig flink lege, lytter og sender deg kjapt videre til spesialist ved behov.

Bra helsesenter med egen lab og flere spesialister i samme bygg

Veldig fornøyd

Lege: Olav Vatnem-Dankel Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger opp årenes løp og må ærlig si at denne fastlegen har hjulpet meg mest og tatt meg mest på alvor. Etter mye feilbehandling hos DPS før jeg fikk denne fastlegen henviste ham meg raskt til uavhengig spesialist så jeg endelig fikk rett hjelp for min PTSD og er nå mye bedre. Anbefales!

Monika Wiese

Lege: Monika Wiese Skrevet

Kan ta seg tid til å lytte. Stiller alltid masse spørsmål om hva du som padient tenker og hun ønsker at du selv skal tenke og drøfte litt om temaet, tøye grensene litt selv.

Hun har noen enormt gode og desverre mange dårlige dager som jeg oppfatter henne. Noen dager virker hun veldig bestemt og kvass kan da være streng og ønsker ikke noe form for diskusjon eller drøfting, så man kan føle deg litt dum som pasient. Ift. Andre dager der hun er «myk» og det er lettende å være pasient, for hunntar seg tid og ser deg orndlig.

Hun er ikke spesielt fornøyd om man gir henne forslag, eller sier ting som andre har sagt/nevnt. Da kan hun svare lignende «er det du eller jeg som er lege?» «du må ikke høre på allt de sier de er ikke spesialister»…

Anbefalest til lege om man tåler litt virkeligheten, og klarer og snakke med henne på en orndlig måte. Hun er alt i alt flink.

Arrogant lege uten empati til pasient

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Arrogant, lege, hører ikke på pasienten, ingen medfølelse til pasienten. Umulig å få henvisning til spesialist. Styr unna ham! Heldigvis er han ikke min fastlege, har vært hos ham pga at han var vikar for min fastlege.

Fantastisk lege

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Eirik forstår at livet skjer - og prøver å være en støttespiller fremfor å være firkantet regelrytter. Han ser meg og er også flink med barna.
Har man han som fastlege kan man være sikker på at man er i trygge hender.