Haugesund Medisinske Allmennleger

Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund Medisinske Allmennleger

Imponerende lege (Sterkt anbefalt)

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Kunnskapsrik lege som det går an å diskutere videre utredning og er veldig rolig med mye kunnskap til å være så ung og tar pasienten seriøst.
Eneste som er negativt med dette legekontoret men ikke legen er hun ene damen som f.eks la på når det var snakk om en veldig alvorlig situasjon og la bare på.
Men ellers sterkt anbefalt lege.

Beste legen i Haugesund

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Veldig fornøyd med Eirik. Byttet til en annen fastlege for noen år siden, men havnet tilbake hos Eirik da han fikk ledige plasser. Rett og slett fordi han er en av de mest dyktige i kommunen. Han tar de prøver som må tas + litt til, henviser der han føler behovet og er rolig og avbalansert.

Eneste minus, som overhodet ikke går på han, men på de som jobber i resepsjonen der. De damene der som er litt opp i årene er innimellom pottesure både i skranken og pr telefon. Synd at det skal være slik, når legen er så dyktige!

Beste lege.

Lege: Monika Wiese Skrevet

Jeg er en av Monika Wiese sin pasient siden 2013 ,og er maget fornøyd med hennes behandling. .......

Beste legen jeg noensinne....

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

En utrolig kunnskapsrik lege. Han hadde en behagelig fremtoning og utstrålte troverdighet hele veien, noe som gjorde at jeg følte meg trygg på hans vurderinger.

Trygg og dyktig lege

Lege: Brita Luggenes Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende lege. Hun henviser dersom det er nødvendig og fremstår trygg og har god kommunikasjon med pasienten. Anbefales.