Haugesund Medisinske Senter

Skåregaten 112 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund Medisinske Senter

Super fornøyd!

Lege: Brita Luggenes Skrevet

Kjempe flink lege, flink til og lytte og fikk meg til og føle meg konfortabel og hørt. Brita stråler av godt humør og god energi.
Dette er den første legen jeg faktisk er fornøyd med og ikke gruer meg til og gå til, ettersom alle de andre legene jeg har hatt har vert ganske sære. Følte hun hadde god peiling på de hun holdt på med.
Vis hun ikke har vert på jobb så er også de andre legene som jobber der helt supre! Alltid i gode henner i på haugesund medesinske senter. Alle gangene jeg har ringt inn til lege har jeg fått time samme dag.
Kan anbefale henne til alle andre som er på utkikk til en flink lege!

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Sidney Charleton Felecian Skrevet

Etter flere mildt sagt merkelige opplevelser hos tidligere fastleger klarte jeg endelig å få plass på listen til Sidney. Som kronisk syk er jeg avhengig av å ha en lege som er tilgjengelig, evner å lytte, er strukturert og kan samarbeide med mine behandlende spesialister. Å finne en slik lege er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro, men Sidney Felecian er altså en av dem.

Effektiv timebestilling/kjapp dialog via Helserespons-appen, og helsesekretærene er både ryddige, effektive og hyggelige.

Forståelsesfull og flink lege!

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Eirik er en veldig dyktig og flink fastlege, han tar deg på alvor og er veldig behagelig. Han er oppdatert og er flink til å henvise deg videre til spesialister. Eirik forklarer i enkle ord, som gjør at ungdom forstå det han prater om. Er også veldig flink til å lytte, og det aller beste er at en får raskt time ved behov.

Eneste er at han kunne vært en smule flinkere til å undersøke nærmere symptomer som har oppstått.

Uengasjert!

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Han er uinteressert, uengasjert, undersøker aldri, kommer ikke med egne forslag hva symtomet du har skyldest. Rask til å se i felleskatalogen og hvis han går med på å ta en blodprøve og den ikke slår ut, så finnes ikke problemet! Hvis man har symtomet over tid sender han deg til en spesialist uten faglig begrunnelse. Det virker som han kjeder seg selv om symtomet er alvorlig for pasienten og det er vanskelig å ha en produktiv dialog med ham!

Tar ikke legejobben på alvor

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Etter å ha møtt denne legen på legevakten, så lurer jeg på om han skulle hatt et kurs i medfølelse og empati.
Han bryr seg ikke om hvordan pasienten har det og er meget provoserende og arrogant i sin oppførsel.
Det viktigste for han er å "ha rett".
Hvis jeg skulle komme med noe kontruktiv kritikk, så måtte det være at han måtte lære seg å lytte til sine pasienter og være litt mer ydmyk.