Haugesund Medisinske Senter

Skåregaten 112 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund Medisinske Senter

Faglig og teoretisk dyktig

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

En faglig oppdatert lege. Skulle lært mer om kommunikasjon, og gi mer åpning for mulighet for samtale når livet røyner på,eller henvise videre dersom han kommer til kort i samtale /kommunikasjon?
Likevel er du ikke opptatt å snakke/dialog - glimrende teoretisk oppdatert lege.

Helt førsteklasses lege

Lege: Monika Wiese Skrevet

Stødig, trygg og god å kommunisere med. Veldig direkte, men likevel vennlig. Rask til å henvise videre om nødvendig. Tar meg på alvor. Føler meg veldig ivaretatt av denne legen.

Dyktig og rolig lege

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Veldig dyktig fastlege. Rolig og behagelig, ærlig og forståelsesfull, dyktig og tar deg på alvor. Veldig fornøyd med legebehandlingen.

Er derimot veldig misfornøyd med noen av de ansatte som tar i mot henvendelser på legekontoret. Sur, nedlatende, belærende tone når en ringer for å få time er det siste man trenger når man venter til det ytterste med å gå til legen. En må ofte kjempe seg igjennom og virke syk nok for å få time eller få sjekket muligheten for å få snakke med lege. Det skulle gjerne vært en egen vurderingsplass for legekontoret. Er som sagt veldig fornøyd med fastlegen, bare synd han har noen som tar imot telefonen for han som over hodet ikke er serviceinnstilte.

Veldig bra lege

Lege: Monika Wiese Skrevet

Seriøs, følger opp ift avtaler, prøver, tilbakemeldinger. Fin holding og kommunikasjon. Føler seg møtt

Dårlig

Lege: Anne Kvalheim Skrevet

Jeg byttet fastlege pga jeg følte at hun ikke var noe flink lege. Hun lyttet ikke til meg og tok meg bare forgitt. Fikk også en følelse av at hun forhåndsdømte meg, og at det jeg kom med ble bare bagatellisert. Dette er veldig dårlig av en lege å gjøre.
Anbefaler henne absolutt ikke.