Haugesund Medisinske Senter

Skåregaten 112 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund Medisinske Senter

Dyktig og grundig

Lege: Monika Wiese Skrevet

Veldig dyktig lege som følger opp på en flott måte. Rask med henvisning spesialist. God på å gi råd. Tillitsvekkende.

Ingen over

Lege: Sidney Charleton Felecian Skrevet

Dette er vel den eneste legen jeg kan anbefale, og jeg har opplevd mange rare leger.

Han har humor, samtidig er han seriøs. i tillegg så er han ærlig. er det noe han ikke vet så undersøker han med andre leger eller finner i svares med å lese seg til det. Han sier aldri noe han ikke vet. Beste lege ever. Hele familien har han som fastlege.

Synest Eirik ikkje tar deg på alvår

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Synst ikkje eirik er noe flink til å ta tak i ting, sender deg ikkje videre. Får noe medesiner men ingen undersøkelse. Føler han er stressende og ikkje har tid til deg når du kommer inn. Føler meg uvell når eg er inne hos han.
Er av den oppfatning at han vill at du skal gå, fordi han alerede er 20-30 min bak sjema.
Ung lege, trenger erfaring.

Lite medfølelse og situasjonforståelse

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Simonsen har dårlig forståelse for hvordan stressende arbeidssituasjoner påvirker helsen, og samspillet mellom psyke og fysikk.

Tilstede og oppmerksom

Lege: Sidney Charleton Felecian Skrevet

Lytter, stiller gode spørsmål, har en taktfull, lun humor, har alltid godt med tid uten at jeg har opplevd mange minutters forsinkelse.