Hå Kommune

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug

Siste vurderinger av Hå Kommune

Virket sliten

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Jeg har fått tildelt han og ble litt overrasket over hele legen. Hadde hørt mye skryt men hvor stemmer det hen? Ikke noe sted. Jeg fikk en følelse av at han ikke brydde seg, han så ikke nødvendighet av å ta de prøver jeg skulle ta( ifølge sykehuset) og han ville ikke hjelpe meg ,

Han virket og unødig trøtt.

En god lege

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Jeg føler han tar seg tid til meg og mine problemer. Han er kunnskapsrik i flere ting, men ikke alt. Han har en god egenskap i det at han henviser videre når jeg kommer inn på et emne han ikke kan noe særlig godt. Han lytter godt, og virker ikke som en bedreviter.

Fantastisk lege!

Lege: Ole Fossen Skrevet

Jeg er utrolig heldig som har denne fantastiske mannen som fastlege. Gruer meg til den dagen han går av med pensjon!

En veldig god fastlege.

Lege: Hilde Elisabeth Aksdal Skrevet

Hilde er en veldig god fastlege, som er god til å lytte, og til å gi gode forklaringer på diagnoser. Hun er også veldig imøtekommende og tilsynelatende genuint interessert i å finne den beste løsningen for akkurat meg. Jeg har ingen planer om å skifte fastlege, og håper hun fortsatt er på samme legekontor så lenge jeg trenger medisinsk hjelp.

Lite peiling og lite tid

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Jeg har hatt en sykdom i over 30 år, og kan det meste det er å kunne om denne sykdommen. På tross av dette overkjører Breivold meg når jeg forteller ham hvordan vi skal løse problemer med min sykdom. Han har virkelig ikke særlig peiling, men prøver å fremstå som om han har det. Han bruker mesteparten av tiden min på å fortelle meg ting jeg vet, og leser seg opp på min sykdom mens jeg sitter i rommet.
Han har som regel ikke tid til andre ting som jeg gjerne vil ta opp. Han lytter lite, og snakker mye.