Hå Kommune

Rådhusgata 8 4360 Varhaug

Siste vurderinger av behandlere ved Hå Kommune

Endelig en som bryr seg :)

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Kom endelig til Jørgen. Han snakker mye, men jammen så bryr han seg også. Følger tett opp med sykdommen min og vil så gjerne ha meg frisk igjen.
Beste fastlegen jeg har hatt.

Kan anbefales.

Empatisk, trygg og forståelsesfull

Lege: Ole Fossen Skrevet

Hatt Fossen som fastlege siden fødsel, og alltid følt meg sett og hørt. Han har seg god tid, forklarer, tilegner seg kunnskap og føles trygg og stabil ut.
Jeg har hatt han som fastlege selv om jeg ikke har bodd i Hå kommune i flere år, og velger uten problemer å kjøre en lenger distanse for å ha en fastlege som Fossen. Er også veldig glad for at han er en av få som enda har telefontid. Gruer meg enormt til han pensjonerer seg.

Veldig fornøyd

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Opplever Breivold som en profesjonell lege. Han har åpen dialog med meg som pasient, tar seg tid til å lytte, også på en travel dag. Han tar meg på alvor, og forsøker etter beste evne å få igangsatt rask behandling. Han er faglig dyktig og henviser videre til rett behandlingsinstitusjon dersom helsehjelpen krever det. Anbefaler fastlege.

Ekstremt trygg, forståelsesfull og faglig dyktig

Lege: Hilde Elisabeth Aksdal Skrevet

Ekstremt dyktig, empatisk og lyttende fastlege. Jeg byttet fastlege til henne, da jeg ikke opplevde at min forrige lege tok psykisk helse på alvor. Jeg har nå gått til Aksdal i flere år med både psykiske og fysiske plager, og kan ærlig si jeg aldri har opplevd en bedre lege. Hun tar seg tid, følger opp, kommer med forslag, henviser videre dersom det skulle være nødvendig og er som sagt ekstremt forståelsesfull og empatisk. Verdt ventetid! Jeg bor nå 8 timer unna, men har enda ikke klart å bytte til en annen fastlege.

Konge mann!!

Lege: Ole Fossen Skrevet

Utrolig heldig som har Dr. Fossen som lege! Både min bror og Mor har han og han hat tatt seg veldig godt av oss i mange år. Gruer meg virkelig til han pensjonerer seg!!