Hå Kommune

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug

Siste vurderinger av Hå Kommune

Lytter til Pasientens problem

Lege: Mari Grove Skrevet

Jeg har hat Mari Grove som Vikar for min fast lege, hun tok tak i mine problemer som ble avfeid av fastlegen, som bare gav meg smertestillende og blodtrykk medisin,så derfor har har jeg byttet fastlege, til Mari Grove.

Hun er det beste

Lege: Hilde Elisabeth Aksdal Skrevet

I am most satisfied of her. I can talk everything about my health. She is so sympathetic and thats makes me love her.. i will not change my fastlege and hoping she will keep me too.

Fantastisk fastlege

Lege: Ole Fossen Skrevet

Han må være den beste fastlegen jeg har vært borti. Han legger ikke skjul på ting som må endres og tar deg som pasient på alvor dersom det er noe. Har tar seg god tid til hver pasient og behandler pasientene med respekt.

Virket sliten

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Jeg har fått tildelt han og ble litt overrasket over hele legen. Hadde hørt mye skryt men hvor stemmer det hen? Ikke noe sted. Jeg fikk en følelse av at han ikke brydde seg, han så ikke nødvendighet av å ta de prøver jeg skulle ta( ifølge sykehuset) og han ville ikke hjelpe meg ,

Han virket og unødig trøtt.

En god lege

Lege: Jørgen Breivold Skrevet

Jeg føler han tar seg tid til meg og mine problemer. Han er kunnskapsrik i flere ting, men ikke alt. Han har en god egenskap i det at han henviser videre når jeg kommer inn på et emne han ikke kan noe særlig godt. Han lytter godt, og virker ikke som en bedreviter.