Markeveien Legesenter

Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Markeveien Legesenter

Blant de beste!

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nærværende, empatisk, ryddig og flink. Tar seg tid og gir god service.
Husker sykehistorie og livssituasjon.

Lyttende og god fastlege

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Jeg har hatt Rolf Langeland som fastlege siden ordningen kom. Han har alltid tatt i mot meg når jeg har hatt behov for det. Han er spesielt flink på å lytte til pasienten og ut ifra det finne ut evt problemer. Uten ham hadde aldri min hjerteflimmer blitt oppdaget og hvem vet hvordan det kunne gått hvis ikke. Han er flink på å videresende pasienten til annen nødvendig behandling. Takket være ham er jeg under regelmessig kontroll av pumpen og er trygg på at den vil virke lenge.
En fantastisk fastlege som jeg håper orker å stå lenge i jobben sin.

Veldig god lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nina Helene er ei god, trygg og behagelig lege. Ho hugsar alt fra forrige time som er veldig kjekt. Ho ser virkelig pasienten.

Eg forstår godt at ho har fullbooket liste, men samstundes så er det vanskelig igjen å få time grunna det.

Ellers upåklagelig.

Anbefales!

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Faglig sterk. Lytter. Følger kjapt opp. Jeg er selv lege, og svært fornøyd med å ha byttet til henne som fastlege.

En lege jeg aldri vil anbefale

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nina Helene Ingebrigtsen har vært min fastlege «hele livet» og jeg kan meddele at jeg er lite imponert over kvaliteten på hjelpen jeg har fått. Hovedproblemet er at hun er ekstremt overlegen og nedlatende i holdning og til dels i språkbruk. Jeg opplever at man får god hjelp om man er syk med noe synlig/smittsomt/målbart, men at smerter, følelser og «usynlige» problemer ikke tas seriøst.