Markeveien Legesenter

Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Markeveien Legesenter

Trygg og kunskapsrik

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Lege Nina tok over etter Kjell Johannessen som fastlege og følger tradisjonen som han sto i med å se «hele meg». At sinn og kropp spiller sammen. Og tenk, å huske hele min historie og helseproblem for hvert møte! Utrolig! Stoler fullt ut på hennes medisinske vurderinger!

Trygg og kunnskaps rik

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Rolf har reddet livet mitt 2 ganger. Han er dyktig og følsom og menneskelig. Alltid smilende og bli. Og han lytter til deg.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

En helt enestående lege som jeg er glad for at jeg skiftet til. Føler meg tatt på alvor og lyttet til. Hun tenker helhetlig rundt helse, ser sammenhenger, og kommer med gode forslag og innspill. I tillegg husker hun fra gang til gang til gang, ikke bare pasientens helseutfordringer, men også psykososiale og/eller familiære forhold rundt pasienten. Noe som er ganske utrolig med så mange pasienter på listen. Minner meg om den typen engasjerte GP/husdoktorer som man ellers bare ser på TV i britiske dramaserier. Ellers har hun lang erfaring og er åpenbart svært kunnskapsrik. Hun har også en helsesekretær som er utrolig hyggelig og det er tydelig at denne også har mye kunnskap, god vurderingsevne og mellommenneskelig kompetanse.

Veldig flink

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Utrolig hyggelig, hører på hva du har og si, og er veldig forståelsesfull. Veldig fastlege som husker deg for deg.

Det var en gang...

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Brukt denne fastlege i mange år og må dessverre si at hun har gått fra å være en trygg å god fastlege til at jeg som pasient føler at jeg bare er en brikke som er grei å tjene penger på. Smilende og blid hjelper lite når man som pasient ikke lengre føler seg ivaretatt. Henvisninger sendes til instanser hvor hun burde vite at disse vil bli avvist. Bytte av fastlege er allerede bestilt.

Dette er en Pluss-tjeneste.